Dofty Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei! Som sagt, jeg har lyst på Powerball, men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. Jeg så på powerballs.com at dette kan hjelpe musikere og bli bedre. Jeg spiller trommer, og jeg har litt problemer med å holde tempoet i raske rytmer. Så dette er veldig interessant for meg som musiker. Jeg vil ha en modell med teller og kanskje LED, det hadde vært tøft. Så, hvem skal jeg gå for? Link til hw's prisguide Budsjettet ligger på 500,- Mvh. Dofty Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har denne Har 3 forskjellige powerballs. Og alle har en ting til felles. gyroen blir slakk. Og etter hvert så blir det vanskeligere og vanskeligere å få start på den og å få den opp i fart. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Takk for raskt svar! Tar det lang tid før den blir slakk? Så det er bedre å kjøpe en skikkelig en først? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 min var brukende ganske lenge. Er først nå i etterkant at den er begynt å bli slakk. Du kan jo kjøpe metallgyro. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Når kjøpte du den da? Metallgyroen går litt over budsjettet. EDIT: Er denne noe bra? https://prisguiden.no/product.php?productId=91831 Endret 10. mars 2008 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå