dill_dall Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skulle egentlig kjøre opp i dag, men 1 time før oppkjøringen ble jeg oppringt av kjørelærer som sa at sensoren var blitt syk. Utrolig kjipt da man har motet seg opp til dette veldig lenge nå. Hvor lang tid skal det gå før jeg får ny oppkjøring? Jeg håper så inderlig at jeg ikke havner på bunnen av ventelisten igjen. Noen som har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du havner nok ikke i bunnen av listen... bare å spørre kjørelæreren din hva som skjer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Min første oppkjøring ble utsatt pga syk sensor. Du havner ikke nederst i køa, men får ny dato i nær fremtid. Lenke til kommentar
dill_dall Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Takk for svar. Har ny oppkjøring i morgen alt. Men nå er kjørelæreren min borte så jeg må ha oppvarmingstimen med en annen lærer. Skal kjøre opp kl. 12. Da er den kraftige motsolen på sitt verste. Why meee ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå