Joachim_F Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Edna har blitt sperret inne på lukket avdeling. Nå må hun rømme, sammen med det snakkende kosedyret hennes. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hehe, konseptet hørtes hvertfall morsomt ut! Håper dere anmelder det når det kommer. :-) Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er artig at utviklere tenker nytt innen plot og ikke bare spillmekanikk. Dette får meg til å tenke på American McGee's Alice og Lenore. Jeg elsker merkelige, morbide historier. Dette ser jeg frem til. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har en kamerat som garantert hadde elsket opplegget bak dette spillet. "Neida, jeg er helt frisk, og kosekaninen min er enig med meg!" Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Spennende! Gleder meg veldig til både The Whispered World og A New Beginning, som ser fantastiske ut, så håper dette kan bli like lovende. Håper dere kommer til å anmelde Overclocked. Det er jo rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg