Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Løst: Hakking i explorer, og ved avspilling av film

Anbefalte innlegg

Når jeg scroller med musa i et browservindu, kommer jeg plutselig langt ned på internettsida. Dette er svært irriterende. Samtidig har jeg problemer med heng, når jeg spiller av film

Hk, ram og grafikkort er fra ca 2005.

2 ghz prosessor fra amd

Asus hovedkort av7xxxx-mx (husker ikke)

1 gb ram

128 mb sappire grafikkort.

Denne maskinen har fungert knirkefritt før. Den har stått i ca et år uten at den har vært i bruk. Når jeg nå tok den fram igjen var den ikke seg selv. Har oppdatert avg-virus,ccleaner, spybot og adaware (og selvfølgelig kjørt disse).

Kommer på at jeg ikke har oppdatert driver til grafikkort. Kan dette ha noe å si?

Endret av jaymz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mest sannsynlig er det manglende drivere som har skyld i elendigheta.

mest sannsynlig må du også inn i bios og fikse innstillinger der, siden den har stått uten strøm og batteri på hovedkort er dødt.

oppdatere drivere for hovedkort også, når du først er i gang. Windows Update kan også være greit sted å besøke

Lenke til kommentar
mest sannsynlig er det manglende drivere som har skyld i elendigheta.

mest sannsynlig må du også inn i bios og fikse innstillinger der, siden den har stått uten strøm og batteri på hovedkort er dødt.

oppdatere drivere for hovedkort også, når du først er i gang. Windows Update kan også være greit sted å besøke

Takk for svar. Sitter ved maskinen nå, og har bestemt meg for å "hiv skit`n". Oppgraderer en smule i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...