jaymz Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Når jeg scroller med musa i et browservindu, kommer jeg plutselig langt ned på internettsida. Dette er svært irriterende. Samtidig har jeg problemer med heng, når jeg spiller av film Hk, ram og grafikkort er fra ca 2005. 2 ghz prosessor fra amd Asus hovedkort av7xxxx-mx (husker ikke) 1 gb ram 128 mb sappire grafikkort. Denne maskinen har fungert knirkefritt før. Den har stått i ca et år uten at den har vært i bruk. Når jeg nå tok den fram igjen var den ikke seg selv. Har oppdatert avg-virus,ccleaner, spybot og adaware (og selvfølgelig kjørt disse). Kommer på at jeg ikke har oppdatert driver til grafikkort. Kan dette ha noe å si? Endret 10. mars 2008 av jaymz Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 mest sannsynlig er det manglende drivere som har skyld i elendigheta. mest sannsynlig må du også inn i bios og fikse innstillinger der, siden den har stått uten strøm og batteri på hovedkort er dødt. oppdatere drivere for hovedkort også, når du først er i gang. Windows Update kan også være greit sted å besøke Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 mest sannsynlig er det manglende drivere som har skyld i elendigheta.mest sannsynlig må du også inn i bios og fikse innstillinger der, siden den har stått uten strøm og batteri på hovedkort er dødt. oppdatere drivere for hovedkort også, når du først er i gang. Windows Update kan også være greit sted å besøke Takk for svar. Sitter ved maskinen nå, og har bestemt meg for å "hiv skit`n". Oppgraderer en smule i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå