Wollan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei! Tenker å lage en dokumentarkomedie, så trenger litt småtrist bakgrunnsmusikk, gjerne på piano. Noe lignende som det er på dette klippet i starten: Forslag? Lenke til kommentar
DannyFugl Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 www.freeplaymusic.com er en jævli bra side for musikk, gratis. Lenke til kommentar
drood Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) -Beethoven - Moonlight Sonata -Max Richter - Written on the Sky er det jeg kommer på nå :digg det Endret 6. november 2012 av drood Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Del 1. Husk: Du må ikke ta del 2. Del 1 er uten vokal, bare piano og noe ambient helt i begynnelsen/slutten. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) -Beethoven - Moonlight Sonata-Max Richter - Written on the Sky er det jeg kommer på nå Tror Moonlight Sonata vil passe utmerket. Andre forlsag, trenger ikke være kjempe trist. Endret 11. mars 2008 av Wollan Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jonny Greenwood - Prospectors Arrive Eric Satie - Gymnopedie Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eric Satie - Gymnopedie Akk, den skulle jo jeg anbefale! I alle fall: Wim Mertens - Close Cover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå