Defus Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 hm, tror heller jeg bare gjør som du sa først, å finn en forsterker jeg kan leve med. For så å selge den for blodpris å kjøper ny når jeg flytter herifra. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det kan være lurt, for da får du noe bedre når du har tenkt å virkelig "trå til" med en oppgradering seinere Å kjøpe brukt kan være en fordel til, siden tapet ved salg sansynligvis blir mindre. Dine høyttalere er så dårligere og krever så lite effekt at det nestin ikke betyr noe hvilken reciever du kjøper, for den vil uansett være kraftig nok. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 NAD T744 DENON AVR-1508 Yamaha RX-V461 Harman/Kardon AVR132 Dette er noen av receiverene jeg kan får for under 3000kr, hvilken av disse ville vært best for pengene ? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 NAD T744DENON AVR-1508 Yamaha RX-V461 Harman/Kardon AVR132 Dette er noen av receiverene jeg kan får for under 3000kr, hvilken av disse ville vært best for pengene ? NAD T744, definitivt. (Men husk at denne ikke har HDMI) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Ingen av de har HDMI tar jeg ikke feil. Men NAD av samme grunn som bluum? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Med de høyttalerene du har, og det faktum at det er en midlertidig løsning, så ville jeg kjøpt den som var enklest å skaffe, eller den jeg hadde mest lyst til å prøve. Om du ikke kjøper den beste av de, så vil du uansett ikke vite om det. Greit nok, du får ikke garantert perfekt lyd uansett, men det skyldes nok høyttalerene uanset Ikke tenk for mye, bare kjøp et eller anna fort som fy, så får du glede av det lengst mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå