vimserau Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 hei! jeg har ett velddig irriterende problem me scooteren min når jeg jir full gass så døuer den eller så hopper den frem over vi har skjekket forgasseren, renset ut av den. skjettet om det er vann i bensinen. sett om den har fått for lite bensi, men det ser ut til att alt renner fint. vi har også sett på tennpluggen den ser bra ut den også.. har noen noen idèer om hva vi kan prøve?! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tøm den helt for bensin å dra å kjøp ny, så renser du gasseren en gang til, holder alle dysene mot lyset å ser så du kan se gjennom. Så bytter du plugg. Sjekk om det er gnist ved å holde pluggen med hetta mot ramma og vri rundt motoren. Hjelper ikke noe av det får du sette den på verksted eller sende til en kompis hvis du ikke veit hvordan man kløyver en motor. En måte å sjekke om den får bensin på er å ta ut pluggen, stikke fingeren nedi plugghullet og kicke/kjinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå