Bigfesk Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg husker at dette har vært oppe før, men finner den ikke når jeg søker etter den. Har registert et domene der, og irriterer meg over pop-upen. Men uansett, hvordan fjerner man den? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 MEd eit ddu loggar inn trykk på My Marketing Enables you to select or deselect free marketing tools*. Og så er resten obvious Lenke til kommentar
mamort Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Er jo ikke akkurat meningen at man skal kunne fjerne den. Spør du meg syns jeg det er verdt det når de gir meg et gratis domene. Du kan jo bare surfe med en browser med popup stopper så blir det jo ikke noe problem for deg. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 ja jeg synes også at den LILLE poppuppen som kommer er verd det. Dette er en super gratis ting dette med *.tk Lenke til kommentar
Jokemon Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 helt enig, dette .tk domene er helt genialt, lett å huske addressene da. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Er jo ikke akkurat meningen at man skal kunne fjerne den. ehm, selvsagt er det meningen. Hvorfor kan du velge å ikke ha banner da? Spør du meg, har ikke dot.tk bruk for mer reklame. Alle har jo .tk allerede!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå