FmStorm Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvordan kan man bli kvitt det nye msn viruset som sier sånt som: "Can i use this picture of you on myspace" etc.. har lest litt rundt på nettet, og enda ikke funnet noe som fungerer. Hva kan jeg gjøre? Så det skal være sagt, så er det ikke jeg som har problemet, det er en annen;P Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvordan kan man bli kvitt det nye msn viruset som sier sånt som: "Can i use this picture of you on myspace" etc.. har lest litt rundt på nettet, og enda ikke funnet noe som fungerer. Hva kan jeg gjøre? Så det skal være sagt, så er det ikke jeg som har problemet, det er en annen;P hvis det ikke er for lenge siden du fikk det kan du alltids prøve systemgjennoppretting. Det tar iallfall noen msn virus, bare still datoen tilbake til før du fikk viruset. Ellers kan du alltid renske opp pcen (les formatering). Kan og være at antivirus eller andre spyware program kan finne det og kvitte seg med det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Eit unødig innlegg er fjerna og tråden flyttes til kategorien Antivirusprogrammer og datasikkerhet. Endret 10. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå