VinceK Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Heisann! Noen som veit om et gratis script hvor jeg kan få en slags registrasjonsskjema på siden? Har lyst til å ha akkurat som de har HER Leita litt etter noen scripts, men visste ikke helt hva jeg skulle søke på.. Altså, så jeg får mail om det de fyller ut i skjemaet:) Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er det et kontaktskjema du leter etter? Som folk kan fylle ut og sende deg, som e-post uten at de ser adressa di? Det er ganske enkelt å lage i php eller finne på nettet.. søk etter contact form php eller noe sånt. Eller vil du ha en plass brukere kan registrere seg og bli medlem? I så fall må du nesten ha en database... Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar. Fant noe på nettet og prøvde ut litt. Når jeg tar preview på dreamweaver ser den ut som det bildet jeg har lagt til. Akkurat sånn vil jeg ha det. Men når jeg uploader osv ser den sånn ut: Kontaktskjema Det er ikke akkurat som jeg hadde håpa på.. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Når jeg ser på koden skriver du "<link rel="stylesheet" type="text/css" href="form_style.css" />", men denne filen finnes ikke finnes på serveren din. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Som sagt tidligere du må laste opp filen "form_style.css" for at du skal få looken på skjemaet, men jeg ville henvendt meg i .php forumet for og få skjemaet til og sende deg en mail... Kanskje jeg skriver noe kode til deg i morgen, men jeg gidder ikke nå... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 EpleWeb har et bra script http://epleweb.com Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Takk for hjelpa. Fått det mye bedre nå, mht oppsettet. Kontaktskjema Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 I den mappen du lagret dette scriptet skal det ligge en fil som heter "form_style.css", denne må lastes opp til serveren i samme mappe som kontaktskjemaet ligger i... så skal det i teorien se helt likt ut, slik som det gjorde på DW Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Åja! Herregud.. Fikk det til nå, tusen takk for hjelpa! Endelig resultat:) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dersom du ikke fyller ut noe, og trykker submit, får du denne fine feilmeldingen: http://www.tippe-tips.com/ny/form_error.ph...yaWM8YnIgLz4%3D Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Hehe.. Så detta. Men til å ikke ha noe erfaring med koding osv er jeg godt fornøyd med resultatet. Regner med at folk fyller ut noe når de først er der;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå