Rizzla Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hei, bruker Win Vista 32bit Ultimate. Jeg har 2 skrivere installert, en HP multiskriver, og en PDF "skriver" som lager PDF filer i stede for utskrift. Problemet mitt ligger i at alle skriverne blir borte når e restarter maskinen, og jeg må da installere en av de to skriverne for at alle skriverne skal kunne brukes igjen, restarter jeg pc etter installasjonen (som er default etter installasjon av ny skriver) så forsvinner alle skriverne, mens hvis jeg velger å ikke å restarte fungere alle skriverne slik de skal, helt til jeg restarter eller slår av pc da... Da må jeg gå gjennom hele installerings prosedyren av en av skriverne for at skriverne skal bli synlige igjen.... Noen som vet hva dette kan komme av?? veldig irriterende vil jeg si.... Takk for all hjelp Endret 10. mars 2008 av Rizzla Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tipper print spooleren din ikke starter automatisk. Start - kjør - services.msc - print spooler - start - automatisk Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 lol, ja sånn kan det gå når man tukler med tjenestene i vista.. hehe... Takk for hjelpen, printspooler var satt til manuelt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå