Maxtrix Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg skal ut å reise, og jeg nekter å kjede meg på flyet. Noen som har noen spill til PSP å anbefale? Takk Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Patapon ser morsomt ut. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg skal ut å reise, og jeg nekter å kjede meg på flyet.Noen som har noen spill til PSP å anbefale? Takk Usikker på om de har kommet ut her enda, men God of War: Chains of Olympus og FF7: Crisis Core (om du liker FF) er vel blandt det beste du finner. Er ikke så veldig mange gode spill til PSPen. Ellers har du jo luminies (hitech tetris) som er rimelig skoi. Endret 10. mars 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Lumines Metal gear solide portable ops (ikke acid versjonene) Daxter Ratchet and clanck size do matters (eller noe slik) Loco Roco I tillegg ser god of war chains of olympus og patapon ut til å være bra spill. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 MGS Portable Ops er faktisk et urovekkende bra spill! Fullstendig undervurdert, og i mine øyne, ganske viktig i MGS-serien! Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Gran Theft Auto - Vice City Stories Burnout Dominator Patapon (ser artig ut, ja) Pinball Hall of Fame Wipeout Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 GoW:CoO er vel det beste PSP-spillet hittil. Det kan jeg viirkelig anbefale! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Virua Tennis spillene er jo også veldig underholdene, men som andre sier så ser jo Patapon også veldig morsomt ut. Lenke til kommentar
Maxtrix Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Takk alle sammen Dette hjalp meg veldig! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sjekk også ut Crush. Et spill flere burde sjekke ut. Kom kun på PSP. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Patapon er absolutt å anbefale. Jeg kjøpte det helga som var, og butikken hadde bare fått inn 2 eksemplarer, så det er mulig det kan bli vanskelig å finne om du venter. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sjekk også ut Crush. Et spill flere burde sjekke ut. Kom kun på PSP. Jau, flere burde det. Underholdt meg igjennom hele sommerferien og mer. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Patapon er veldig gøy. Har runda det. Harvey Birdman Attorney at Law er også ganske konge. Men det er mer interaktiv film for min del. Men sykt humor! Det spilles som Ace Attorney serien på NDS, bare med sykt humor og lettere oppgaver. Kjøp Gradius også. Der får man alle spilla utgitt på SNES i en pakke. Endret 11. mars 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Skaffer du denne trioen her, kan du umulig angre: Metal Gear Solid: Portable Ops God of War: Chains of Olympus Final Fantasy VII: Crysis Core Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det finnes faktisk endel kule PSP-spill. Problemet er bare at folk ikke vet det ofr det finnes mye mer dritt til PSP. Vi må opplyse folket. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 GTA spillene, om du liker det.. Ellers er jo vistnok Final Fantasy Tacticts svært godt.. Problemet til PSP synes jeg at det blir for mange konsoll porter, som ikke alltid egner seg til å spille i 10-30 min som man gjerne vil på en håndholdt, ikke dårlige spill... Selv tenker jeg på å kjøpe meg en på nytt, etter at den forrige ble stjålet.. MÅ ha med meg FFVII CC! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Syntes også at de lager for mange spill som ikke passer til en liten, håndoldt konsoll. De skulle lagd noe sånn lignende som pokèmon var før Slike spill som passer til håndholdt konsoll Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 God of War er jo rett rundt hjørnet. Pes08 er meget bra på psp`en om du liker fotballspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå