taste Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 hvilke vifter støyer minst i forhold til ytelse? noen som har noen gode fullstendige moder? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Swiftech MCX4000B/MCX462PLUS (p4/athlob) eller Alpha PAL8942T/PAL8045 (p4/athlon) pluss en Papst 8412N2GL kan anbefales! Da får du en ekstremt stille kjøler som kan kjøle alt av det som er av CPUer på markedet Vil du ha litt mer kjøling så vil kan du alltids velge en Papst vifte som blåser og bråker litt mer. Lenke til kommentar
taste Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 noen som har ett system med kabinett vifter som de er veldig stolt over? Alle ideer mottas med glede, spesielt de som er effektiv og støysvak. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Selv har jeg 5 stk papst 19 db og Sunbeam Rheobus. De høres ikke på laveste hastighet, samtidig som jeg har litt luft når jeg trenger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå