andper Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Sliter med at min bærbare HP Compaq 6715b slår seg av da den egentlig skal gå i ventemodus? I tillegg har touch styringen for lyd og presentasjon slutet å virke. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hei. Sliter med at min bærbare HP Compaq 6715b slår seg av da den egentlig skal gå i ventemodus? I tillegg har touch styringen for lyd og presentasjon slutet å virke. Noen som kan hjelpe? Hei. Når "Quick launch" panelet på de maskinene går, som ikke er uvanlig, så klikker ventemodus funksjonen og, så det er en samenheng der :-) Ikke spør meg hvorfor, men slik er det nå :-) Endret 10. mars 2008 av Sceolan Lenke til kommentar
andper Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Sliter med at min bærbare HP Compaq 6715b slår seg av da den egentlig skal gå i ventemodus? I tillegg har touch styringen for lyd og presentasjon slutet å virke. Noen som kan hjelpe? Hei. Når "Quick launch" panelet på de maskinene går, som ikke er uvanlig, så klikker ventemodus funksjonen og, så det er en samenheng der :-) Ikke spør meg hvorfor, men slik er det nå :-) da så Takker for svar hvertfall. Men noen ide om hvordan dette fikses? må den leveres inn, eller holder det med formatering, eller oppdatering eller lignende? (ps: er skoledata) Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Sliter med at min bærbare HP Compaq 6715b slår seg av da den egentlig skal gå i ventemodus? I tillegg har touch styringen for lyd og presentasjon slutet å virke. Noen som kan hjelpe? Hei. Når "Quick launch" panelet på de maskinene går, som ikke er uvanlig, så klikker ventemodus funksjonen og, så det er en samenheng der :-) Ikke spør meg hvorfor, men slik er det nå :-) da så Takker for svar hvertfall. Men noen ide om hvordan dette fikses? må den leveres inn, eller holder det med formatering, eller oppdatering eller lignende? (ps: er skoledata) Tja, kan jo være et driver problem, men om det plutselig har sluttet å virke så er det vel størst sannsynlighet for at "panelet" må byttes. Regner med skolen har en IKT avdeling som tar seg av problemet :-) Lenke til kommentar
andper Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Sliter med at min bærbare HP Compaq 6715b slår seg av da den egentlig skal gå i ventemodus? I tillegg har touch styringen for lyd og presentasjon slutet å virke. Noen som kan hjelpe? Hei. Når "Quick launch" panelet på de maskinene går, som ikke er uvanlig, så klikker ventemodus funksjonen og, så det er en samenheng der :-) Ikke spør meg hvorfor, men slik er det nå :-) da så Takker for svar hvertfall. Men noen ide om hvordan dette fikses? må den leveres inn, eller holder det med formatering, eller oppdatering eller lignende? (ps: er skoledata) Tja, kan jo være et driver problem, men om det plutselig har sluttet å virke så er det vel størst sannsynlighet for at "panelet" må byttes. Regner med skolen har en IKT avdeling som tar seg av problemet :-) Ja, det er IKT avdeling her. Men kan lete litt ette driver eller leverer jeg den inn der. Men panelet er følsomt, drar jeg fingen over lyser knappene, men ingen ting skjer liksom. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Okay, du får re-installere driverne en gang først for å se da. Lenke til kommentar
andper Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Okay, du får re-installere driverne en gang først for å se da. Har du noen ide om hvilken driver jeg trenger? eller finner jeg alle fra HP sin side? Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Okay, du får re-installere driverne en gang først for å se da. Har du noen ide om hvilken driver jeg trenger? eller finner jeg alle fra HP sin side? Du finner den på hp.no ja, under "Driver - Keyboard, Mouse and Input Devices" finner du " Quick Launch Buttons" :-) Lenke til kommentar
andper Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Okay, du får re-installere driverne en gang først for å se da. Har du noen ide om hvilken driver jeg trenger? eller finner jeg alle fra HP sin side? Du finner den på hp.no ja, under "Driver - Keyboard, Mouse and Input Devices" finner du " Quick Launch Buttons" :-) Takker for hjelpen;) Skal se om jeg finner det. Lenke til kommentar
andper Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Okay, du får re-installere driverne en gang først for å se da. Har du noen ide om hvilken driver jeg trenger? eller finner jeg alle fra HP sin side? Du finner den på hp.no ja, under "Driver - Keyboard, Mouse and Input Devices" finner du " Quick Launch Buttons" :-) Takker for hjelpen;) Skal se om jeg finner det. Klarer ikke finne noe jeg, hadde du giddet å sende en link til meg? Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dersom du kjører XP så er det vel denne du trenger, http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...Item=ob-56605-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå