Footy Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 jeg har en Icemat, og leeenge siden jeg har kjøpt ny mus, men min MX500 begyner å slite.. Har ikke fulgt med på Mus-markedet i et par år nå, men det var snakk om laser, optisk osv sin effekt på glassplater før (tror jeg).. Er det noen issue i dag? Eneste minus med glassplaten min er at det bråker når musa sklir over den, finnes det noen mus som er mer stillegående sånn sett? eller en glassplate som er mer "stillegående" PS, vil ikke ha trådløs mus, ikke glad i de.... gamer mus er å foretrkke Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hadde G5 og Icemat for ei stund sida. Verka ikkje bra, sida musa ikkje klarte å registrere raske rørsler. Seinare gjekk eg over til Corepad (som òg er glasplate), og dette verka heilt fint. Har Sidewinder no, og den skal visstnok vere bra til Icemat. Ein kamerat av meg kjøpte Icematen min og fekk seg Sidewinder etterpå. Han har ikkje opplevd noko problem i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå