Nemistwh Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Siden torsdags tid har jeg gått rundt å følt meg litt svimmel. Svimmelheten er over, men når jeg ser til siden eller skifter sted jeg fokuserer å se på så på en måte rister det på veien til der øye mitt fokuserer. Dette skjer også når jeg går, og kroppen min går opp og ned. Det er som når du er svimmel på en måte, bare at svimmelheten ikke er der. Noen idé om hva dette kan være? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Siden torsdags tid har jeg gått rundt å følt meg litt svimmel. Svimmelheten er over, men når jeg ser til siden eller skifter sted jeg fokuserer å se på så på en måte rister det på veien til der øye mitt fokuserer. Dette skjer også når jeg går, og kroppen min går opp og ned. Det er som når du er svimmel på en måte, bare at svimmelheten ikke er der. Noen idé om hva dette kan være? Er det også slik at du har problemer med å fokusere på ting, og det er vanskelig å lese osv? I så fall så får jeg det samme problemet innimellom, går bare over etterhvert, men hadde vært fint å vite hvorfor det skjer/hva man kan gjøre med det. >.< Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Det kan være vanskelig, i allefall tar det litt tid å fokusere. Jeg bruker linser/briller. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg sliter av og til med å fokusere hvis jeg ikke har sovet nok, eller hvis jeg har sittet for mye foran PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå