Cutthroat Bill Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Ønsker å kjøpe meg PowerBall, men gidder ikke å bestille fra nettsider som kanskje bruker uker på å levere, så derfor vil jeg heller kjøpe en slik i Kristiansand, om mulig. Men jeg bor ikke i der, og har ikke peiling på hvor jeg kan skaffe meg en. Er det noen som vet hvilke butikker jeg kan sjekke ut? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har sett Powerball i diverse leketøysbutikker så du kan jo se der. Men jeg ville nok ha bestilt over nettet da en får den billigere. Det tar jo ikke mange uker å levere. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Har du kjøpt Powerball på nettet før? Har du i så fall en ide om hvor jeg bør kjøpe hvis jeg vil ha kort leveringstid, og OK pris? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har du kjøpt Powerball på nettet før? Har du i så fall en ide om hvor jeg bør kjøpe hvis jeg vil ha kort leveringstid, og OK pris? http://www.powerballs.com/norway/products....mp;kw=powerball kanskje.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg fikk min av min bror men mener den ble kjøpt hos microplex. Uansett, det er mange databutikker på nett som selger Powerballs. Foreksempel Netshop. Bestiller du en av de de har på lager sendes den vell imorgen? Så lenge den ikke er på fjernlager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå