Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kontakte jente møtt på fest ?

Gjest Guest_undrer_*

Anbefalte innlegg

Jeg vet, jeg vet, jeg vet!! Men, det var faktisk flere grunner til at jeg reiste hjem da. Kan ikke røpe for mye av grunnene her i forumet.

Angrer gjør jeg absolutt uansett sinnsykt..

Har grublet i hele dag hvordan jeg skal få tak i nummeret hennes.. Må manne meg opp til å spørre enn kompis.. :(

Du vet at du poster anonymt?

Ingenting er for dumt til å fortelle her nå..

Det er allerede dumt nok at du:

1: stakk

2: ikke fikk nr. før du stakk

3: Ikke spør noen om nummeret, men søker alle steder i flere timer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_undrer_*

Jaja, nå har jeg da spurt.. Men fikk aldri svar av kompisen min. Vet han har lest meldingen, men han vil ikke svare. Det var det eg tenkte, og fryktet.. Såå.. Da sitter jeg her... Må vel spørre han neste gong vi er på fylla i lag eller noe... Syns uansett det er litt dårlig gjort av han å unngå å svare.. menmen.. skal vel overleve..

Lenke til kommentar

Spørr en annen kompis da...! Gir dem deg ikke tar du og "låner en melding" neste gang du er sammen med en av dem. Eller så bare skal du se på mobilen eller et eller annet piss. Funker ikke det, bare ta mobilen!

For alt du vet kan han du spurte være interessert i henne og viser han ingen tegn til det er det fritt frem. :)

Husker jeg bare møtte ei jente for en tid siden. Ikke gjennom noe venner eller sånt noe, men hun hadde et spesielt fornavn og visste hvor hun var fra. Tok meg 10min å spore opp nummeret hennes gjennom folk jeg kjenner fra det stedet.

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrer_*

Skal prøve å gjere som du foreslår Hidephix... Får sjå hvordan det går... er litt skeptisk men .. :(

Problemet er at jeg vet hva hun heter, 99,99999 % sikker på det i alle fall! For hun sa navnet sitt, og det var ganske spesielt.. Så fann jeg igjen det navnet og det sa klakk i hodet mitt om at det var henne. Har googlet som fa**, facebook søket som fa**, 1881 og gulesider søket som fa**.. Nå vet jeg ikke mer hvor jeg skal lete. Vet hvor hun studerer og alt, vurderer rett og slett å gå til det drastiske steget å spørre venninnen til hun som vet at jeg og hun fikk litt god kontakt.. Hun er hverken venn av meg på facebook eller prata særlig med henne på festen:p

Men, er redd for at det berre var jeg som følte at vi fikk god kontakt.. At hun kanskje bare var litt desp og litt full... Men, følte det ikke slik..

Og til hel***** med dere som disser at jeg stakk hjem.

Jeg angrer som ffffffffa** nå, og jeg har fått med meg at det var dumt.. Trenger ikke understreke det mer..

Takk!

Lenke til kommentar

den der er kjip, men du har egentlig ikke noe og tape med og spørre vennen din. men hvor gode venner er dere. For da kan du jo spørre han om han liker henne, og om han bryr seg om du prøver deg på henne. problemet med det er at viss han sier nei har du på mange måtter låst deg.

jeg opplevde en rimelig lik situasjon, mitt dillema er ikke at jeg ikke har nummeret til dama, eller msn. Men at ho har type. men hva har man og tape. min tankegang er at viss det ikke skjer noe eller du gjør noe dumt så har du hverfall prøvd ikke noe galt i det

Lenke til kommentar
Klokken ble mye og jeg fann ut jeg ville hjem.
:dontgetit:

Lett å kritisere dette valget, men det har også hendt meg flere ganger. I øyeblikket kan det være letteste utvei, selv om man angrer som en idiot i ettertid. Har nok noe med feighet å gjøre..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrer_*

Jeg vil nok tro at flesteparten av dere også ville ha reist hjem dersom dere virkeleg hadde kjent forholda den kvelden/morgenen... Men den saken er død!!

Får håpe på at hun venninna liker at jeg spør etter nummeret hennes da. Krysser fingrene for det. Mulig hun sier det til han kompisen jeg allerede har spurt, og da vil dem tro jeg er desperat etter hun:p

Noe jeg forsåvidt nesten er :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrer_*

Prøvde nå, men utan resultat der også. Finner mange med det rette etternavnet, men ikkje rett fornavn...

Og er sikker hva hun heter. Har sitt hun har vert tagget i flere bilder på facebook, men liksom utan at hun har facebookside..

Lenke til kommentar

Nei, men er vel ikkje sånn veldig merkeleg at du ikkje tenkte på at det var dumt å dra. den verkelege interessen kjem vel litt i ettertid når du tenker på det.

Snakk med venninda då, drit i å tabbe deg ut eller noke. beire å angre på noke du har gjort enn noke du ikkje har gjort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_undrer_*

Hva blir passelig å si i den første meldinga jeg skal senda til hun damen da ??? Sender nok en sms tenker jeg..

Har endelig fått tak i nummeret hennes :D

Lenke til kommentar
Hva blir passelig å si i den første meldinga jeg skal senda til hun damen da ??? Sender nok en sms tenker jeg..

Har endelig fått tak i nummeret hennes :D

Du kommer ikke langt hvis du må spørre andre om alt. Kjør på med deg selv, men ditt beste selv! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Klokken ble mye og jeg fann ut jeg ville hjem.

Var Noddy og vennene hans begynt på TV eller?

Hehe :D

Grattis med nr letingen! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...