Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kontakte jente møtt på fest ?

Gjest Guest_undrer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_undrer_*

Var med noen kompiser1 på fest sist helg. Traff noen andre gode kompiser2 som hadde med seg noen venninner som ikke bor i denne byen. Danset med kompisene2 og venninnene deres en god del. Hun ene venninna virket litt interessert i meg og det ble tilslutt ganske mye nærkontakt og slikt.

Reiste senere på nachspiel med kompisene2 og venninnene, inkl. hun venninna jeg danset med. Jeg og venninna prata mye og låg i senga til han ene kompisene og prata og småkoste litt mens andre folk satt rundt og prata med oss.

Klokken ble mye og jeg fann ut jeg ville hjem. Hun venninna ville da ikke at jeg skulle reise og ville ha meg der.

Verken jeg eller venninna var særlig fulle, og vi rotet ikke eller noe i nærheten. Det virket som det var noe mer enn liksom bare enn one-night-stand.

Det jeg lurer på er om det vil bli teit å ta kontakt på t.d. facebook med hun igjen ? Hva tror dere kompisene2 vil si ?

Er redd for å ødelegge forholdet til kompisene2 dersom eg tar kontakt med hun. Tror du hun vil "sladre" til kompisene2 med at eg kontakta henne på facebook dersom hun ikke er interessert ? Hva vil bli naturlig å spørre henne om evt. ?

Dette skjedde sist helg og er redd det har gått for lang tid frå sist helg til eg tar kontakt.

Vil gjerne ha jenter sitt syn på dette også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er nok rimelig intressert i deg og å ta kontakt vil ikke ødelegge noe i det hele tatt, med mindre hun er sammen med denne eller med en i kompis2 gruppa eller personen. Skjønte ikke helt om det er flere eller bare en. Eller denne kompis2 eller en av de i kompis2 liker henne da. Ja, håper dette kom ut riktig :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrer_*

Fann ut at hun ikke hadde facebook, eller fann hun i alle fall ikke :(

Hvordan er det med å sende melding til henne på mobilen da ? Er det å ta litt hardt i kanskje ?

Til Zethyr: Jaa, jeg vet.. Angrer sinnsykt nå azz :(

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvorfor det skulle være noe galt i og ta kontakt på sms. Enten får du svar eller ikke, så enkelt er det

Godt gammel ordtak:

"Det er bedre og angre på noe du har gjort, enn og angre på noe du kunne ha gjort".

Kjør på!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrer_*

Finner hun verken på facebook eller telefonnummeret hennes i telefonkatalogenene ! :no:

Har letet som en galning nå, finner henne på skattelistene, men hva hjelper det! :(

Er det en utvei å spørre kompisene om nummeret ? Eller blir det teit ? Vil nødig skade forholdet til kompisene.. Kjenner ikke kompisene så godt liksom.

Dette ble i grunn bare masse syting og teite spørsmål fra min side tilslutt, men er man desperat, så er man desperat !:p

Lenke til kommentar
Finner hun verken på facebook eller telefonnummeret hennes i telefonkatalogenene ! :no:

Har letet som en galning nå, finner henne på skattelistene, men hva hjelper det! :(

Er det en utvei å spørre kompisene om nummeret ? Eller blir det teit ? Vil nødig skade forholdet til kompisene.. Kjenner ikke kompisene så godt liksom.

Dette ble i grunn bare masse syting og teite spørsmål fra min side tilslutt, men er man desperat, så er man desperat !:p

Nå virker det som om valgmuligheten du står overfor er om du skal glemme henne eller spørre kameraten din om nummeret hennes. Tenk på dette litt. Jeg nekter å tro at kameraten din har et så innbitt forhold til henne at du ødelegger noe vesentlig med å kun spørre om et nummer. Du kan i verste fall påstå at du kun er interessert i henne som venn, noe som kanskje kan være greit å gjøre om du tror kameraten din (1-2?) liker jenta.

Ut fra hva vi vet så kan jeg aldri tenke meg at det kan påvirke det i en negativ retning. Det kan jo til og med være kameraten din synes det er koselig at du liker venninene hans. Kamerater er ofte ikke så urimelige.

;)

Lenke til kommentar
Gjest angrende undrer

Takk for bra svar Warpig. Skal tenke litt på det, søke litt mer og slikt.. Måå bare finne ut av det...

Og til alle dere som syns jeg var teit og reiste hjem. Tror jeg aldri har angra på noe så mye som jeg gjør nå!! Siste gang jeg reiser hjem fra nach uten å ha tenkt meg nøye om, det er i alle fall sikkert..

Lenke til kommentar
Takk for bra svar Warpig. Skal tenke litt på det, søke litt mer og slikt.. Måå bare finne ut av det...

Og til alle dere som syns jeg var teit og reiste hjem. Tror jeg aldri har angra på noe så mye som jeg gjør nå!! Siste gang jeg reiser hjem fra nach uten å ha tenkt meg nøye om, det er i alle fall sikkert..

Hehe.. Det går greit.. Angrer ofte på ting som kunne blitt til noe mer jeg også.. Tenker ikke på sjansene der og da..

Slik er det..

bare spør kompis.. drit i å søke deg vill på nettet, da hyper du bare opp situasjonen for degselv, og virker desperat.. om du bare virker desperat overfor degselv kan det nok føre til at det blir vanskeligere senere, når dere har kontakt..

Lenke til kommentar
Gjest en sinnsykt angrende undrer

Jeg vet, jeg vet, jeg vet!! Men, det var faktisk flere grunner til at jeg reiste hjem da. Kan ikke røpe for mye av grunnene her i forumet.

Angrer gjør jeg absolutt uansett sinnsykt..

Har grublet i hele dag hvordan jeg skal få tak i nummeret hennes.. Må manne meg opp til å spørre enn kompis.. :(

Lenke til kommentar

nettby..

Lenke til kommentar
Seriøst, det er nesten sånn at jeg spør kameraten din for deg! Mann deg opp og ikke la noe som dette slippe gjennom fingrene dine.

^ Nemlig. Bare ta å ring en av de kompisan dine og spør etter hennes msn/nummer/whatever, jeg tror ikke noen kommer til å true deg på livet av den grunn. Hvis du skal absolutt finne på en spesiell grunn etter hvorfor du spør så kan du si noe ala "Drittkul jente, fikk god kontakt med hu på festen, drittmorsom og kommer stadig med sprø kommentarer, men jeg lovte å ringe henne etter festen da, men har mista nummeret, kan du hjelpe?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...