Gjest jente24 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har vært sammen med kjæresten i 5 år, og vi har det egentlig veldig bra sammen. Men i det siste har jeg oppdaget at han til stadighet forteller små, hvite løgner istedenfor å si sannheten som kan være litt ubehagelig. Han er også en person som holder veldig mye inni seg. Han vet at jeg ikke takler løgn og at det aller viktigste for meg er at han sier sannheten om absolutt alt. Jeg har konfrontert han med noen av de små løgnene, og han sier at det ikke er farlig og at det er for å slippe mas etc. Det er imidlertid noen jeg ikke kan konfrontere han med. Jeg har prøvd å få han til å si sannheten om disse tingene, men han holder på sin historie da han ikke vet at jeg vet. Og han har lovet å aldri lyve til meg.. Det er ganske ubetydelige ting han lyver om, så sånn sett er det ikke noe "problem." Problemet er at jeg nå sitter med en redsel for at han lyver om andre ting også, langt verre ting. Når han føler han må lyve om filleting.. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? =( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kan du ta et eksempel på filleting som han lyver om? "everybody lies" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser jeg bra ut i den kjolen? Selvfølgelig sier du ja, blir det nei vet du at det kommer til å ta minst 1 til før hun er klar. Et eksempel der jeg lyver glatt til min kjære. Men betyr ikke at hun ikke kan stole på meg fordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå