Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nesten alt er kjedeligt

Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt17

Vel det har seg sånn at jeg var en helt vanlig gutt for noen år siden og likte å henge med kamerater helt til jeg begynte meg WoW og raidet 7 dager i uken hardcore og ble helt asosial. Etter 2 år med spilling sluttet jeg og prøvde å bli sosial, noe som jeg ikke klarte, men jeg begynte å trene seriøst med vekter og la om hele kostholdet.

En lang stund senere begynte jeg med WoW igjen og spillte ganske mye dag og, men ikke like mye og mer kontrolert og jeg drev ikke å raidet.

Etter noen mnd sluttet jeg med WoW igjen og jeg begynte å bli mer sosial, hadde venner fra før, men var aldri med dem på fritiden. Så jeg begynte å henge mer med dem og ble med på fest et par ganger. Men tingen er rett og slett at festing og å være sosial er møkka kjedelig.

Spilling er forferdelig kjedelig for tiden og å være sosial er også forferdelig kjedelig, det eneste som er moro er rett og slett trening.

Jeg er ikke noe rar eller noe, har et ok utsende, ganske stor iforhold til alderen. Er jo også ukyssa i tillegg og greier siden jeg aldri har vært forelsket.

Så er mye i livet jeg ikke har fått gjort, men jeg føler at alt er så utrolig kjedelig og jeg vil ikke prøve ut noe mer.

Dagene handler som regel om å dra på skolen, dra å trene og så sitte forand PC resten av kvelden imens jeg ikke gjør noe spesielt og kanskje ser på en film.

Men hva er feil med meg? Jeg synes det å være sosial er kjedelig og jeg synes spilling er kjedelig. Jeg elsket jo spilling før jeg begynte å spille.

Og hva skal jeg gjøre? Prøver hele tiden å finne nye morsomme spill til ingen nytte og prøver å være sosial, men det er bare for kjedelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_:)_*

Prøv og få deg dame, elelr som sakt eit ligg er nok en god ide.

Trenger ikke være forelsket i noen for å bli sammen med dem, jeg gjorde det ikke og har det flott nå med min nåværende dame :)

Lenke til kommentar

Trenger ikke være forelsket i noen for å bli sammen med dem, jeg gjorde det ikke og har det flott nå med min nåværende dame :)

Hvordan funker det bra? Da er det jo ikke et "kjærlighets"forhold?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trådstarter:

du som er så glad i å trene, hvorfor prøver du ikke å trene med kameratene dine?

På den måten er du sosial og sunn. Du får også mulighet til å snakke med vedkommende på tomannshånd og det er da alltids greit.

Lykke til :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Hvorfor gjør du ikke det du har lyst til? Alle har faser i livet hvor det ikke er gøy å være sammen med kompiser eller gjøre noe annet sosialt. Jeg har ofte perioder hvor det ikke er gøy å spille, jeg har også perioder hvor jeg ikke orker å spille gitar eller å trene på trylling, trene dart eller å trene biljard. Jepp, jeg har mange jærn i ilden. Alle har det sånn fra tid til annen, get over it.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme.

Sånt kan faktisk funke ganske bra! Men det er jo selvfølgelig nødt til å ende i og med at den ene/ingen har følelser.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Det du trenger trådstarter er et ligg...

Et raskt og skittent upersonlig ligg.

Da pigger du kanskje litt til. Det er i visse kulturer vanlig at fedre spanter horer på gutten sin når han kommer i riktig alder.

Eg skal snart ned til Thailand igjen og se et "ping-pong" show der.. Som avsluttes med live-sex. Syns du hverdagen er kjedelig så bør du sjekke ut et slikt show.. det er meget underholdende :)

Lenke til kommentar

Høres ut som mange likheter med meg, bortsett fra at jeg synes alt er kjedelig for tiden, eneste jeg vil er egentlig sove også spille litt WoW, men ikke mer enn en time eller to, da det blir kjedelig med for mye.

Blir nektet WoW av foreldre så nå går egentlig dagene med til halvsoving i stolen mens jeg tråler fora og leter desperat etter en kompis/vennine som vil ut, vet selv ikke hva kuren er, men kanskje et ligg er tingen, men faen, må finne meg ei dame da :p

Edit: sorry for rotet, men er trøtt og orker ikke rette det nå...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_*

Samme her, er ikke kjedelig hele tiden men. Føler jeg sitter hjemme mye å spiller. Er somregel ute hver dag da men, er

som oftest at jeg kanskje møter en kompis og tar en røyk eller tar en kebab eller noe. Er litt stusselig. De beste vennene mine spiller wow hele gjengen, de er ikke sånn hardcore som er hjemme 24/7 men sjelden de gidder å dra igang noen fester ol. Dette er liksom vennegjengen som jeg prater med nesten hver dag og omgås med mye.

Jeg har også noen venniner som er glade i å drikke og ha det gøy, og minimalt med nerding :p Men de er liksom sånne som drikker hver helg og alltid veit om/finner noen fester. De eneste gangene jeg drikker er når enten de, eller noen av de andre vennene skal ha fest omtrent. Hvis jeg feks er med de og vi skal finne fest er det nesten ikke vits at jeg prøver en gang. Mens de kan bare ta en telefon til noen av vennene dems så er det bortimot 90% sikkert at de er på en fest.

På ungdomskolen var jeg liksom venn med nerdene, og derfor har jeg aldri blitt en del av de populære som kjenner alle og alltid blir invitert til noe. Nå drikker jeg kanskje i gjennomsnitt 1-2 ganger i måneden.

Ikke det at drikking er det eneste man kan gjøre, men for meg blir det nesten enten festing eller lan, og jeg vil si jeg foretrekker å feste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...