Gå til innhold

Hjelp til minefelt på Half life

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minefelt: nei, kryp langs fjellveggen, der er det ikke miner. Granater tar heller ikke miner, men hvis du har mye ammo til gluon gun (den som skyter en gul stråle som går gjennom vegger) kan du bruke denne for å ødelegge minene. Den fungerer også utmerket mot helikopteret, et par treff med full ladning skal ta hånd om dette.

Du kan ganske lett komme igjennom denne banen uten å måtte ødelegge en eneste mine.

Lenke til kommentar

AH-64'en kan også knertes med RPGen (bazookaen). Bare husk å skru på laseren først og hold siktet på målet til raketten treffer. Tror det skal holde med to treff. Dette hjelper vel lite hvis du ikke har funnet RPGen ennå - litt lenge siden jeg spilte det, ser du.

Lenke til kommentar
AH-64'en kan også knertes med RPGen (bazookaen). Bare husk å skru på laseren først og hold siktet på målet til raketten treffer. Tror det skal holde med to treff. Dette hjelper vel lite hvis du ikke har funnet RPGen ennå - litt lenge siden jeg spilte det, ser du.

Man finner RPGen like etter minfeltet, og får en herlig sekvens der man skyter ned helikopteret og det styrter i avgrunnen, var mektig imponert over dette første gang jeg gjorde det, men grafikken er ikke like super etter dagens standarer ;).

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...