ludvig Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei. Trenger hjelp hh igjenn, jeg kom meg forbi monstra under motorn. Men etter demninga med den gjedde tingen og et stykke videre til minefeltet. Hvordan kommer jeg meg over minefeltet og går det ann å skyte ned apacehelikoptret Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Minefelt: spring og hopp som en gal og håp å vær heldig, eller hiv noen granater eller lignende uti, så sprenger en del av dem vekk. Kan skyte ned helikopteret ja...men tar tid (og amunisjon). Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Minefelt: nei, kryp langs fjellveggen, der er det ikke miner. Granater tar heller ikke miner, men hvis du har mye ammo til gluon gun (den som skyter en gul stråle som går gjennom vegger) kan du bruke denne for å ødelegge minene. Den fungerer også utmerket mot helikopteret, et par treff med full ladning skal ta hånd om dette. Du kan ganske lett komme igjennom denne banen uten å måtte ødelegge en eneste mine. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 AH-64'en kan også knertes med RPGen (bazookaen). Bare husk å skru på laseren først og hold siktet på målet til raketten treffer. Tror det skal holde med to treff. Dette hjelper vel lite hvis du ikke har funnet RPGen ennå - litt lenge siden jeg spilte det, ser du. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 AH-64'en kan også knertes med RPGen (bazookaen). Bare husk å skru på laseren først og hold siktet på målet til raketten treffer. Tror det skal holde med to treff. Dette hjelper vel lite hvis du ikke har funnet RPGen ennå - litt lenge siden jeg spilte det, ser du. Man finner RPGen like etter minfeltet, og får en herlig sekvens der man skyter ned helikopteret og det styrter i avgrunnen, var mektig imponert over dette første gang jeg gjorde det, men grafikken er ikke like super etter dagens standarer . AtW Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 half-life er bare bra gameplay da. jeg ble nok litt skuffet når jeg kom i værdens rommet. (husker ikke hva det heter der oppe) klarte spillet på medium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå