kewell79 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Har nå netcom forsikring på min Nokia N80, men snart får jeg en Iphone. Ville tro da det er meningsløst å fortsette med forsikringen siden jeg kjøper den fra utlandet? Eller er det noen av dere som har forsikert Iphonen på en eller annen måte? Endret 10. mars 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Spørs. For forsikringen dekker telefonen som har simkortet i seg. Altså knuser du N80n uten simkort = tough luck. men om den dekker iPhoner uvisst. Jeg ville uansett ringt og spurt. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 snakket med netcom og en på forsikring avdelingen, og det var ingen problem med å bruke forsikringen på en Iphone Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Problemet oppstår vel nå du skal få den reparert på forsikringen? Fakturerer Dr. iPod forsikringsselskaper? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Innboforsikring vil nok være det rette å lene seg på her. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Problemet oppstår vel nå du skal få den reparert på forsikringen? Fakturerer Dr. iPod forsikringsselskaper? Ble fortalt at jeg fikk pengene tilbake Innboforsikring vil nok være det rette å lene seg på her. innbo fungerer helt sikkert fint når den blir stjålet eller mister den i havet Endret 11. mars 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så lenge du har en gylding kjøpskvittering burde det vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Så lenge du har en gylding kjøpskvittering burde det vel ikke være noe problem? Det sa mannen fra Netcom forsikring ja.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå