Gå til innhold

Beyerdynamic DT 770 Pro, fungerer bra med briller?

Anbefalte innlegg

hei!

Vurderer å kjøpe et bra headset både til pc-bruk og til mp3-spilleren, og har derfor havnet på BeyerDynamic DT 770 Pro som en verdig kandidat. Problemet jeg har opplevd før med hodetelefoner er at brillene mine blir "presset" inni hodet til den grad at det blir ubehagelig etter en stund. Er det noen her som har både briller og disse hodetelefonene? Tar også imot andre anbefalinger av hodetelefoner som passer til oss uheldige brillebrukere.

På forhånd takk for svar!

Endret av kniggit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Halveis off topic, men jeg brukte selv briller i mange år, og jeg anbefaler deg virkelig å bytte til linser. Slike problemer, samt ting som dugging på glasene om vinteren etc etc etc er alle småproblemer som du fort kan bli kvitt ved å kste glassene :)

Lenke til kommentar
Halveis off topic, men jeg brukte selv briller i mange år, og jeg anbefaler deg virkelig å bytte til linser. Slike problemer, samt ting som dugging på glasene om vinteren etc etc etc er alle småproblemer som du fort kan bli kvitt ved å kste glassene :)

joda, har prøvd linser, men øynene mine klarer ikke å bruke dem over lengre tid, er visst for tørre. blir laseroperasjon så snart øynene har stabilisert seg :)

Endret av kniggit
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

joda, har prøvd linser, men øynene mine klarer ikke å bruke dem over lengre tid, er visst for tørre. blir laseroperasjon så snart øynene har stabilisert seg :)

prøvd dem overlengre perioder? når jeg først startet med dem gikk det 6 timer før jeg tørket ut, det fikset seg etterhvert som ukene gikk og nå bruker jeg dem hele dagen

Lenke til kommentar

Da har jeg hørt på musikk og brukt solbriller :cool: i en time, og jeg syns det gikk greit :) Det er vanskelig å si hvordan du vil oppleve det siden hoder og briller er forskjellige, men du kan jo kjøpe hodetelefonene og så bruke angreretten hvis du ikke blir fornøyd. Du har 14 dagers angrerett hvis du kjøper på nett.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
takker for svar:)

brukte linser i 5 mnd. tror jeg går for disse hodetelefonene, men er usikker på hvilken utgave av de jeg bør gå for... 2005 edition, 770M eller 770 pro?

770 pro 80 ohm er mest normale, spørs hva du skal ha dem til. 32 ohm er bedre om du har svak mp3 spiller etc

Lenke til kommentar

770M er en annen hodetelefon enn 770 Pro og er laget for bruk av trommeslagere etc.

770M har mye bedre demping av lyder utenfra enn 770 Pro, men er ikke i nærheten av 770 Pro lydmessig (mest forskjell i diskant og bass).

Jeg har begge og til hi-fi bruk er 770 Pro i en klasse over...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
770 pro 80 ohm er mest normale, spørs hva du skal ha dem til. 32 ohm er bedre om du har svak mp3 spiller etc

vil en creative zen vision m være en svak mp3-spiller?

nja, den har vel 30+30mw om jeg ikke tar helt feil så burde vel gå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...