Cypher18 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg prøvde meg på en litt stilig måte å ta bilde på. Ikke di beste eller mest gjennomtenkte, men ble litt kult uansett Ps: ingen etterbehandling på disse bildene, di er rett fra kameraet Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Haha.. kult:) Hvordan fikk du til det første? Lenke til kommentar
Cypher18 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Haha.. kult:) Hvordan fikk du til det første? Om du tar på litt lang lukke tid, prøv og finn den som gir finest bilde. Så vrir du litt på zoomen samtidig ... Lærte det i denne boka: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...0142&rom=MP Ble anbefalt den boka av en proff fotograf, den hadde hjulpan han godt på vei... Utrolig mye bra i den boka. Anbefales til alle Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Haha.. kult:) Hvordan fikk du til det første? Om du tar på litt lang lukke tid, prøv og finn den som gir finest bilde. Så vrir du litt på zoomen samtidig ... Lærte det i denne boka: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...0142&rom=MP Ble anbefalt den boka av en proff fotograf, den hadde hjulpan han godt på vei... Utrolig mye bra i den boka. Anbefales til alle HAHA.. Kult:) Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ingenting å kommentere, skjønner ikke hvorfor du har postet bildene engang. Dette er jo typiske "teste ut mitt nye kamera"-bilder. Du har lagt linsedekselet på kneet og lekt deg med lukker. Hva vil du at vi skal si? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Han har lekt seg med zoomringen, ikke lukkeren. Lukkeren har gjort den vanlige jobben sin. Det er forøvrig en eldgammel lek, like gammel som zoomen. Mange nybegynnere har brukt den effekten minst en gang, meg inkludert. Du burde kanskje funnet et bedre motiv å bruke effekten på, selv om jeg opplever det som en banal og utrolig utbrukt effekt. Mange hadde nok likt resultatet hvis du gjorde det inne i en skog, for eksempel. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Joda, men det jeg mente var at skal man oppnå den effekten må lukkeren være lang nok, hvis man da ikke klarer å zoome i lysets hastighet. Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 et lite tips, gjør bildene mindre før du legger de ut. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 skjønner ikke at folk maser om å resize bilder... bruk opera og 1 tastetrykk og bildet passer skjermen fint. Kim... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 skjønner ikke at folk maser om å resize bilder... bruk opera og 1 tastetrykk og bildet passer skjermen fint. Kim... Funker som snus i firefox også, men det er ikke det som er poenget. 1. Det er ikke alle som har 2MB linjer - Prøv å laste ned disse bildene via mobil, så skjønner du hvorfor det ikke er en god ide. 2. Du spiser opp den dyrebare lagringsplassen til bildene unødvendig fort. Det er bare dumt. 3. Det er en grunn til at denne tråden er laget, les den og forstå den. [surmuling av] Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå