toffyrn Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har nylig formatert en data, men klarer ikke få inn driver igjen av en Mustek 1200cp skanner på xp. CD-en som fulgte med skanneren en gang i tiden har kun 98 og me driver... Noen som vet hvordan man får denne til å funke??? Driverne på CD-en gir bare trøbbel og feilmeldinger. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) jeg fant flere linker til drivere her er en av dem bruk google og skriv in søkeordene "mustek 1200 cp" da skal du finne resten av linkene Endret 10. mars 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
toffyrn Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 jeg fant flere linker til drivere her er en av dembruk google og skriv in søkeordene "mustek 1200 cp" da skal du finne resten av linkene Hvilke av disse sidene kan man stole på så man unngår virus, spyware og all verdens annen alpakka??? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 her er det nok den sunne fornuften som gjelder. er man usikker så ser jeg ikke noen annen utvei en at man installer og tester filen mot en eller flere av disse antivirus verktøyene det er en av grunnene til at men har "antisnik" program på pc-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå