Gromle Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Installerte WindowsXP på nytt her om dagen. Og nå finner jeg jo selvfølgelig ikke CDen som fulgte med Extreme Music kortet mitt. Og det ser ikke ut til at det er mulig å laste ned fra Creative sine hjemmesider. Er det jeg som har oversett det, eller ligger det faktisk ikke åpent for nedlasting?? Lenke til kommentar
Blodkjeft Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Sjekk her. Saa vidt jeg kan se er filen du trenger den oeverste, SBXF_PCDRV_LB_2_09_0007.exe (under drivere). Hvis du trykker paa "show details" saa ser du at Creative Audio Console er inkludert i driverfilen. This download contains an improved version of the drivers found on the Sound Blaster® X-Fi™ XtremeMusic, Platinum, Fatal1ty and Elite Pro installation CDs. It provides full OpenAL support for gamers. For more details, read the rest of this web release note. This download includes Creative Audio Console, which enables you to configure the Sound Blaster X-Fi features and functions. Endret 9. mars 2008 av Blodkjeft Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Ja den er grei. Men ser nå at jeg mikset navnene her litt, er den Mode Switcher-saken jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Blodkjeft Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Har du installert den driveren? Saa vidt jeg husker er den Mode Switch knappen i enten venstre eller hoeyre nedre hjoerne i audio konsollen, sa hvis mode switcheren ikke blir installert samtidig er jo det litt underlig. Endret 10. mars 2008 av Blodkjeft Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Har installert driveren ja, og får opp audio konsollen. Men vil ha den mode switchern med blå GUI, der man blant annet har EQ og muligheter for å teste stereo\surround og slikt. Lenke til kommentar
Blodkjeft Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hmm... Jeg vet hva du snakker om, men jeg trodde den audio konsollen var en av de derre med blaa GUI. Men men. Jeg laa merke til at hvis man (paa Creative sin download-side) velger Vista som operativsystem istedenfor XP saa er nummer 2 under Applications: Creative Console Launcher. Verdt et forsoek selv om den staar som Vistaprogram? edit: En annen ting jeg kom paa som du kan proeve: Start->Run/Kjoer-> msconfig I msconfig gaar du til "startup"-fanen, og leter etter noe med "Creative" i seg. Hvis du finner Console Launcher eller Game mode/entertainment mode/etc, og det ikke er huket av (altsaa disablet), saa enable det. edit 2: Et google soek paa "Creative Console Launcher", "Creative Volume Panel" eller "Creative Mode Switcher" viser at det er flere som har hatt problemer med dette. Soek paa de, er en del forskjellige forslag til loesninger ute og gaar. Endret 10. mars 2008 av Blodkjeft Lenke til kommentar
DRK Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) http://webshop.amorfnet.hu/drivers/X-Fi%20...uite%202007.iso Der vettu. Skal inneholde audio console launcher og full pakke. Samme image som beskrevet i denne threaden: http://www.neowin.net/forum/index.php?show...Dentry589069928 Oppdaterer når jeg har testet selv, men skal ifølge forumsvar fungere fint. EDIT: Finnes downloadlink til samme image i nevnte thread med megaupload. Bla litt ned på siden under "Try this one: Creative X-Fi Software Suite XP 2007" Endret 13. mars 2008 av DRK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå