Kjeksmestern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skal du nerde hele påska, kjøper du et rollespill, Oblivion (GOTY edition), Lost Oddyssey (10/10 på Gamer.no) eller Mass Effect. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Assassin's creed, så har du en stilig historie å kose deg med i påsken I tillegg er det selvfølgelig et genialt spill med tanke på bevegelsesfrihet, grafikk og kampsystem Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 planen er ikke å nerde hele påsken, bare om kvelden og hvis det er veldig dårlig vær. frister med mass effect eller oblivion ja.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg syns ikke oblivion er noe bra.... Men smaken er som baken. Delt Lenke til kommentar
Kristianmedk Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Rart ingen nevner "The Darkness", som er et spill hvertfall jeg koste meg med, stemningen i spillet passer fint i påsken... Er sikkert billig også, siden det er "gammelt" spill, ellers er Bioshock også veldig bra, selv om jeg synes det er ALTFOR ensformig, jeg ble lei fort hvertfall...men god story og syyyk grafikk.(i 1080) Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Liker du vestlige action-rollespill så kjøp Mass Effect. Liker du japanske rollespill må du kjøpe Lost Odyssey. Liker du FPS så er Bioshock et bra spill. -- Det er de tre jeg anbefaler når det gjelder enspillerspill. Endret 11. mars 2008 av Lygre Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Bioshock er et kongespill, og jeg syns ikke det er repeterende. ¨Det kommer du nok ikke til å angre på Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg synes ikke Bioshock heller er noe bra spill.... hehe. Er visst ikke som alle andre, så ikke hør så mye på meg Lenke til kommentar
inzerd Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kan si Halo 3, men spillet er egentlig litt kort, men det er bare hvis du er litt hardcore og ikke gidder å sove eller noe for å bli ferdig. Også kan du kjøpe Gears of War som jeg syntes er det beste spillet jeg har. Storyen og gameplayet er nydelig, karakterene kan også komme med litt morsome setninger iblant også. Eller som det står på den lista de. Rainbow six er utrolig bra det også husker da det kom ut så spilte jeg og en venn multiplayer i en evighet. Lenke til kommentar
urrin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Gå for Vegas. For krim så gå for condemned. F.E.A.R er halvveis morsomt, men ikke på langt nær spennende. Det eier jo ikke stemning, imho. Condemned derimot fikk meg til å måtte gå på dass og tømme ryggen før jeg spillte det i frykt for å ødelegge undertøyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå