Gå til innhold

trenger et solid single player spill til x360.

c7Nn

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er en av de som skal på hytta i påsken, og trenger et spill jeg kan sitte inne å spille hele påsken:>

Noen anbefalinger? har selv tenkt på:

medal of honor: airborne

devil may cry 4

fifa 08

tiger woods 08

ghost recon aw 1/2?

rainbow six: vegas

Skal kun ha et spill:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. jeg er en av de som skal på hytta i påsken, og trenger et spill jeg kan sitte inne å spille hele påsken:>

devil may cry 4

fifa 08

tiger woods 08

ghost recon aw 1/2?

Om du ikke eier det allerede så er Mass Effect et fantastisk kjøp!

Lenke til kommentar

Kommer helt ann på hva slags spill du liker og misliker. Skal jeg anbefale spill som varer lenge og som er kos å sitte inne lenge å spille så må det bli spill som;

- Oblivion (Var en life-saver når jeg hadde influensa og lå i senga i dager)

- Grand Theft Auto-spillene er langvarige og ikke altfor dyre nå.

- Mass Effect. Gjennomført og bra spill.

- Skate. Sinnsykt genialt skatespill hvor du lager career og bygger deg opp over tid.

- Halo triologien (Som hardbarka Xbox-spiller er disse spillene blant favorittene, morsomt online da)

Men det kommer selvfølgelig helt ann på smak og behag. Uansett hvilket spill du velger så vil jeg derimot ikke anbefale å spille uten pause, for da vil du utvilsomt gå lei uansett spill.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er de beste singleplayer-spillene til Xbox 360 BioShock, Gears of War, Oblivion (kjøp goty-edition), Mass Effect, The Orange Box og Lost Odyssey. Skal du ha noe som varer skikkelig lenge går du for Mass Effect eller The Orange Box.

EDIT: Kom på at det er påsken du skal spille i. Det er jo klassisk med påskekrim, så du vil kanskje bli litt skremt? Kan anbefale F.E.A.R og Condemned-spillene. BioShock klarer også å skremme. Lykke til! :)

Endret av Skyttt
Lenke til kommentar

Ville gått for Mass effect om du ikke har internett på hytta.

Litt off-topic men kom deg ut! Selv ville jeg satset på å ta påsken ute. Spille kan man gjøre resten av året :p. Skummelt, men jeg hører selv at jeg lyder som modern. Begynner å bli gammel :(

Lenke til kommentar

devil may cry 4

fifa 08

tiger woods 08

ghost recon aw 1/2?

vegas 2 kommer jo onsdagen i påsken!

Lenke til kommentar

Eternal Sonata

Blue Dragon

Lost Odyssey

The orange box

Halo 3

Gears of war

The elder scrolls: Oblivion

Assasins creed

Mass Effect

Forza Motorsport 2

Call of duty 4

Det er nok mange jeg glemmer i farten, men det er vanskelig å anbefale singel player spill, da det er veldig mange bra der ute for øyeblikket.

Lenke til kommentar

takk for alle forslag:D

Jeg har fra før skate,halo3 og cod4. Mass effect høres veldig fristene ut. the orange box så jeg på, men leste at det var best på pc siden det er mus og tastatur, men det er jo de fleste skytespill. Noen som har det og kan si hvordan det er med siktig osv?

siden jeg bare har penger til èt spill så kan jeg jo ta 2 billige , sånn som oblivion og gears of war. Eller, er det noen andre av de som er gått ned i pris?

Lenke til kommentar

firstperson på konsoll er veldig smak og behag tror jeg, jeg har ingen problemer med det (GRAW, halo, orange box, f.e.a.r, cod4 er meget solide spill i førsteperson).

Anbefaler absolutt F.E.A.R (og evt F.E.A.R. files) for påskespilling. Selv om grafikken begynner å bli litt gammel er stemningen uovertruffen for mørke påskenetter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...