MRN Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har hatt lyst på en mp3-spiller en god stund nå. Jeg skriver (scripter) mitt eget mp3avspillingsprogram med mye statistikk. Jeg elsker statistikk. Aller helst skulle jeg ønske meg en mp3-spiller som jeg kunne ha programmert mot, men de finnes sikkert ikke. (Linux med python hadde jo vært noe...) Det jeg skulle ønske var en mp3-spiller som loggfører hvilke mp3er jeg hører på (i rekkefølge). Hvis jeg skulle skippe en mp3, hvor mye jeg har hørt av låta før jeg skippa. Samt tid/dato-stempling. Hvis det hadde vært en mp3-spiller som hadde loggført dette, så hadde jeg blitt glad. Aller helst så burde det vært enkelt å ha henta ut denne statistikken. F.eks ved at mp3-spilleren skriver til en tekstfil eller noe. Det er så enkelt for produsenten av spilleren å lage dette, men de ser vel ikke behovet for det, tenker jeg. Noen som vet om en mp3-spiller som dekker behovet mitt? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Tror det er ytterst få, helst ingen kommersielle spillere som gjør dette. Ikke har jeg penger til å sjekke det heller. Kjøpte Sony Ericsson W890i i går. Denne har ikke muligheten for det. Den har ikke engang toppliste, som jeg vet (tror jeg vet) finnes på helt vanlige spillere Må nok ha noe linuxbasert, tenker jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 OCD much? anyways Finnes spillere som scrobler sanger til last.fm. Men når det gjelder linux og python, er en nokia N8100/N810 beste alternative ditt. Det er en internet tablet, ikke mobil, og fullstendig open source. Kjører maemo linux OS2008, så da kan du gå berserk og lage det du vil Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 http://www.turbolinux.com/products/wizpy/index.html?x=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå