Gå til innhold

Kjøpt nytt TV.. Godt kjøp? +spørsmål om 1080p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig tv :p Første gang jeg har hørt omtalen av HD-Ready på FULLHD tv'r. Men nok om det, om du har koblet til xboxen via HDMI kabel skulle det fungere, men kan hende at HDMI kabelen er noe tull med (lest det tidligere på andre forum) prøv med en annen HDMI kabel.

Lenke til kommentar

Er egentlig førnøyd med den, jeg :D Snodig det med HD-ready, ja.. Står det på TV'en, pluss at den er full-hd.. :p

Hmm.. Hørt noe om at det ikke er 1080p på component eller vga-portene. Må nok prøve med HDMI, da ^^,

Edit: Pokker.. Jeg har jo ikke HDMI-port på 360.. Hva gjør jeg da? :/ Finnes det noen slags omformer ellerno? :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
dette reagerer jeg litt på.

det sier mest om de som vil tvinge han til å bruke ps3 til all spillingen.

han må da få lov til å spille de spillene han ønsker.

etter det jeg kjenner til så finnes det spil som er xbox eksklusive og virsa versa mot ps3

Tror alle her i forumet skjønner eller hadde skjønt at dette var en spøk, kunne det blitt tydeligere. Men så kommer det jo så klart dødsseriøse festbremser som deg å ødelegger :!:

Lenke til kommentar

Som andre HD-ready apparater har denne modellen støtte for HDTV-standardene 720p og 1080i. Men dette apparatet har også støtte for 1080P signal og med apparatets oppløsning på 1920 x 1080 pixler betyr det at man vil få full glede av oppløsningen som finnes på de nye høyoppløste formatene som HD DVD og Blu-Ray.

Lenke til kommentar
Gjore ikke det nei, og derfor skulle jeg heller ha brukt HDMI, men det har jo ikke 360'en..

Blir frustrert over alt dette teknodrittet her.. :p

Selg den og kjøp en ny, med prisen i dag må du nok ikke betale altfor mye i mellom, da får du også fornyet garanti med på kjøpet :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...