d'espresso Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har akkurat kjøpt et nytt tv, Hitachi L42VP01C. Var det et bomkjøp eller et godt kjøp? Håper virkelig det var det siste.. Og en ting til: Det stårt at det støtter 1080p, men når jeg velger det på 360'en så går den ned til 1080i.. Hvorfor det? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Merkelig tv Første gang jeg har hørt omtalen av HD-Ready på FULLHD tv'r. Men nok om det, om du har koblet til xboxen via HDMI kabel skulle det fungere, men kan hende at HDMI kabelen er noe tull med (lest det tidligere på andre forum) prøv med en annen HDMI kabel. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Er egentlig førnøyd med den, jeg Snodig det med HD-ready, ja.. Står det på TV'en, pluss at den er full-hd.. Hmm.. Hørt noe om at det ikke er 1080p på component eller vga-portene. Må nok prøve med HDMI, da ^^, Edit: Pokker.. Jeg har jo ikke HDMI-port på 360.. Hva gjør jeg da? :/ Finnes det noen slags omformer ellerno? Endret 10. mars 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 DVI->HDMI (som er universal/funker begge veier) Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 DVI->HDMI (som er universal/funker begge veier) Erm... Hvor finner du en DVI-utgang på XBOX360? Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Erm... Hvor finner du en DVI-utgang på XBOX360? Finnes ikke hverken HDMI eller DVI på modellen din, lyst på skikkelig spiller ... kjøp PS3. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Har PS3,men vil fortsatt bruke 360'en min Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har PS3,men vil fortsatt bruke 360'en min Hmmm, det sier vel mer om deg enn om XBox'n din ... :!: Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 dette reagerer jeg litt på. det sier mest om de som vil tvinge han til å bruke ps3 til all spillingen. han må da få lov til å spille de spillene han ønsker. etter det jeg kjenner til så finnes det spil som er xbox eksklusive og virsa versa mot ps3 Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 dette reagerer jeg litt på.det sier mest om de som vil tvinge han til å bruke ps3 til all spillingen. han må da få lov til å spille de spillene han ønsker. etter det jeg kjenner til så finnes det spil som er xbox eksklusive og virsa versa mot ps3 Tror alle her i forumet skjønner eller hadde skjønt at dette var en spøk, kunne det blitt tydeligere. Men så kommer det jo så klart dødsseriøse festbremser som deg å ødelegger :!: Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 ok da. men jeg oppfattet det ikke som noe spøk. det har tidligere vært diskusjoner om hva som er best av ps3 og xbox da er det ikke alltid så lett å vite hvilket nivå denne diskusjonen ligger på beklager - jeg omfattet ikke spøken Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 beklager - jeg omfattet ikke spøken Hehe, den er grei vettu... ser du :!: og kan det tyde på at det er en spøk Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har du sjekket om tven din støtter 1080p via hd-komponent? Er vel en del som ikke gjør det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Gjore ikke det nei, og derfor skulle jeg heller ha brukt HDMI, men det har jo ikke 360'en.. Blir frustrert over alt dette teknodrittet her.. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Som andre HD-ready apparater har denne modellen støtte for HDTV-standardene 720p og 1080i. Men dette apparatet har også støtte for 1080P signal og med apparatets oppløsning på 1920 x 1080 pixler betyr det at man vil få full glede av oppløsningen som finnes på de nye høyoppløste formatene som HD DVD og Blu-Ray. Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Gjore ikke det nei, og derfor skulle jeg heller ha brukt HDMI, men det har jo ikke 360'en.. Blir frustrert over alt dette teknodrittet her.. Selg den og kjøp en ny, med prisen i dag må du nok ikke betale altfor mye i mellom, da får du også fornyet garanti med på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå