Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror di fleste ville blitt slakta! Men hvis en jentebruker hadde ok kropp så hadde de fleste vært overentusiatiske tror jeg, for vi er egentlig ikke så kresne som vi er her inne!

Jeg tror det har litt med kjønnsfordelingen på forumet å gjøre. Mange av guttene hopper sikkert i taket over et par self-shots av en helt grei jente.

Lenke til kommentar
Tror di fleste ville blitt slakta! Men hvis en jentebruker hadde ok kropp så hadde de fleste vært overentusiatiske tror jeg, for vi er egentlig ikke så kresne som vi er her inne!

Jeg tror det har litt med kjønnsfordelingen på forumet å gjøre. Mange av guttene hopper sikkert i taket over et par self-shots av en helt grei jente.

Mens de slakter alle gutter som ikke ser ut som Swcharzenegger på 80-tallet.

Lenke til kommentar
Mens de slakter alle gutter som ikke ser ut som Swcharzenegger på 80-tallet.

Ikke nødvendigvis, vel?

 

Jeg mener, jeg vil nesten bli skremt om noen som henger rundt på dette forumet ( :p ), har skikkelig muskelkropp.

Dessuten tror jeg mange jenter heller vil ha en normal kropp, enn en med voldsomme muskler.

Endret av Faces Down
Lenke til kommentar
Mens de slakter alle gutter som ikke ser ut som Swcharzenegger på 80-tallet.

Ikke nødvendigvis, vel?

 

Jeg mener, jeg vil nesten bli skremt om noen som henger rundt på dette forumet ( :p ), har skikkelig muskelkropp.

Dessuten tror jeg mange jenter heller vil ha en normal kropp, enn en med voldsomme muskler.

Mens alle gutter, legg spesielt merke til de tre ordene før du trekker fram det stikk motsatte. Ta en kjapp titt i tråden så finner du fort ut hva den gjennomsnittlige gutten ser på som en perfekt kropp.

Lenke til kommentar

Tror ikke folk flest er klar over hvor lang tid det tar, og hvor vanskleig det er å få definerte muskler, eller sånne type muskler som får ros på dette forumet. Jeg har mange guttevenner som spiser riktig og trener regelmesig, men de har jo ikke "den perfekte kroppen" av den grunn.

Endret av prada8
Lenke til kommentar
Tror ikke folk flest er klar over hvor lang tid det tar, og hvor vanskleig det er å få definerte muskler, eller sånne type muskler som får ros på dette forumet. Jeg har mange guttevenner som spiser riktig og trener regelmesig, men de har jo ikke "den perfekte kroppen" av den grunn.

 

 

Mhm, er mye lettere for jenter å få den perfekte kropp en gutter

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Mens alle gutter, legg spesielt merke til de tre ordene før du trekker fram det stikk motsatte. Ta en kjapp titt i tråden så finner du fort ut hva den gjennomsnittlige gutten ser på som en perfekt kropp.

Om du, noe det virker som at du gjør, også mener at mange gutters syn på den perfekte guttekropp her på forumet er helt forvridd og til dels latterlig, så er jeg enig med deg.

 

Jeg tror jeg glemte meg litt bort i stad, og begynte å snakke litt generelt. Akk, jeg vet ikke, jeg.

Lenke til kommentar
Okei, der tar du feil! Alt kommer selvsagt ann på individet, men det er syykt vanskleig for en jente å få magemuskler feks.. 4 pack, eller hva skal jeg si.

Men jeg tror mange gutter mener at den perfekte jentekropp slett ikke består av mye muskler. I alle fall ikke synlige muskler.

Det kan være hett det. ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke folk flest er klar over hvor lang tid det tar, og hvor vanskleig det er å få definerte muskler, eller sånne type muskler som får ros på dette forumet. Jeg har mange guttevenner som spiser riktig og trener regelmesig, men de har jo ikke "den perfekte kroppen" av den grunn.

 

Det er jo genetisk bestemt. Har du ikke anlegg for en slank kropp er det meget ressurskrevende å trene seg til en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...