Zeph Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Var faktisk ingenting på det biletet som falt i smak hos meg. Kjem ikkje heilt over dette biletet eg: Advarsel! 5000x3300 pixler, men kun 710kB. http://johnnie.jerrata.com/images/kayleigh_pearson.jpg No er sjølvsagt positur av betydning, men uansett er det very nice! Edit: Bytta ut img med html, vart litt stort. Endret 17. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Oi, den rumpa var litt..stor. Kunne trengt litt trening for å stramme opp også. Endret 17. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For stor rompe + hengepupper. Du hadde slikka hundebæsj av tissen din for å ha pult noen som var halvparten så pen. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For stor rompe + hengepupper. Du hadde slikka hundebæsj av tissen din for å ha pult noen som var halvparten så pen. Haha, du er ikke god du:) Og ja, har hatt det bilde som bakgrunnsbilde i ca 1 mnd nå, stirrer like mye enda Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Du hadde slikka hundebæsj av tissen din for å ha pult noen som var halvparten så pen. Det sier mer om deg enn om dama. Endret 17. november 2008 av Ballus Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Okei, den rumpa syns jeg var direkte stygg. Ansikte og puppene var heller ikke bra. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For stor rompe + hengepupper. Du hadde slikka hundebæsj av tissen din for å ha pult noen som var halvparten så pen. Beklager men appelsinhud og hengepupper er ikke helt meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du hadde slikka hundebæsj av tissen din for å ha pult noen som var halvparten så pen. Det sier mer om deg enn om dama. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For stor rompe + hengepupper. Du hadde slikka hundebæsj av tissen din for å ha pult noen som var halvparten så pen. Haha, du er ikke god du:) Og ja, har hatt det bilde som bakgrunnsbilde i ca 1 mnd nå, stirrer like mye enda Hvordan? Når jeg setter det som bakgrunn blir bildet altfor stort og viser kun litt av ryggen :/ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du hadde slikka hundebæsj av tissen din for å ha pult noen som var halvparten så pen. Utalelsen er den samme. Hun hadde forøvrig stygg rumpe. Hvordan? Når jeg setter det som bakgrunn blir bildet altfor stort og viser kun litt av ryggen :/ Skalere det ned er en mulighet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Var faktisk ingenting på det biletet som falt i smak hos meg. Kjem ikkje heilt over dette biletet eg: Advarsel! 5000x3300 pixler, men kun 710kB. http://johnnie.jerrata.com/images/kayleigh_pearson.jpg No er sjølvsagt positur av betydning, men uansett er det very nice! Edit: Bytta ut img med html, vart litt stort. sweet chick........no mind if i do;p Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg liker det! Liker dere det?! Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg liker det!Liker dere det?! Rart "kutt" på magen + at det ser for fiksert ut :| Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dere ser vel at det ikke er et ekte bilde...? Lenke til kommentar
linnini Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) jepp Endret 18. november 2008 av linnini Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) gi meg 2 måneder så har jeg like bra kropp som det der minst;) Endret 18. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
linnini Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er jo ikke fordi han har trent masse at jeg har pastet det bildet. Jeg syns han har fin symmetri. Ikke for mye muskler. Ikke for lav fettprosent. Den type kropp jeg syns er perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå