Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjah. Synes ikke dette er et eksempel på en veldig harmonisk mannskropp. Brystmusklene er overdimensjonerte iforhold til skuldre og armer. Triceps og biceps er på bildet nærmest fraværende, mens brystmusklene buler ut. Han er dessuten litt for spinkel til å nå opp til mitt bilde på den perfekte mannskropp.

Og hvorfor ser folk på det som nødvendig å presisere at de er hetrofile før de kommenterer en mannskropp? Evnen til å gjenkjenne symmetri og hvilke trekk som er maskuline er ikke koblet til tenning, altså er det ingen grunn til at folk skulle tro at dere var homo bare fordi dere kommenterer enn mannskropp.

Lenke til kommentar
Og hvorfor ser folk på det som nødvendig å presisere at de er hetrofile før de kommenterer en mannskropp? Evnen til å gjenkjenne symmetri og hvilke trekk som er maskuline er ikke koblet til tenning, altså er det ingen grunn til at folk skulle tro at dere var homo bare fordi dere kommenterer enn mannskropp.

Var vel mest for å få frem hvor flott kroppen var (en smule enig ang. brystmusklene dog, nå som du nevner det), litt i kanten av "Dette var sannelig en flott kropp, og det sier jeg som ikke tenner på gutter engang!". Men det virker jo egentlig mer som "Fin kropp, MEN JEG ER IKKE HOMO FOR DET HVIS VAR DET DU TRODDE", så litt unødvendig var det jo. Men jeg kunne sikkert formulert meg verre.

Litt spinkel? Joda. Når det kommer til guttekropp har jeg ikke spesielt sansen for bredere skuldre eller mer muskler enn det som skal til for å se sunn ut. Selv om han Placebo-fyren kanskje blir litt i spinkleste og veikeste laget.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Han over der hadde da virkelig en helt normal kropp, skal ikke så ekstremt mye trening til for å få til det der. Ikke noe galt i det altså, bare ment som en kommentar til athorb.

Selv synes jeg Tom Venuto har en av de beste mannekroppene :

tom-venuto1.jpg

tom_venuto3.jpg

tom_venuto_symmetry.jpg

Lenke til kommentar

Nei. Hvis jeg hadde hatt ork så hadde jeg heller gått får noe ala det Aidkake la ut.

Jeg mistenker at det for det meste er de som er veldig opptatt av sin egen kropp (Kroppsbyggere?) som legger ut bilder, disse miljøene skal man helst ha størst mulig muskler, symetriske osv osv.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Han over der hadde da virkelig en helt normal kropp, skal ikke så ekstremt mye trening til for å få til det der. Ikke noe galt i det altså, bare ment som en kommentar til athorb.

Det lover i alle fall godt for oss som ikke akkurat lever for å trene. For min del ville jeg gått for å se så lite ut som et bolemonster som mulig. Altså mer en I-kropp enn V-kropp. Evt. en veldig smal V. Men det er nå bare meg.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Jeg synes det er stygt med for mye muskler. Og så å si alle guttene i denne tråden legger ut bilder av aaaltfor mye muskler. Er det en slik kropp dere drømmer om å ha?

Har fått inntrykk av at de fleste jenter liker f.eks six-pack, deffinerte muskler, store armer, osv.

Uansett, ja ; hvis jeg hadde klart å få så flott kropp som han jeg postet bilder av, hadde jeg vært veldig fornøyd. Jeg trener selv, og det er utrolig gøy å kunne forme kroppen slik man vil.

Jeg er ikke noe fan av overdrevne muskler ( søk på Ronnie Coleman hvis du vil se ), men jeg synes han jeg postet bilder av var ganske passe, altså ikke for mye muskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...