Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle gjerne hatt bilde av den perfekte mannekropp, men alt for få "normale" mannfolk har bilde av sin bare overkropp. Alle kjendiser og alt av bar-overkroppbilder er jo bare et evinnelig mas av overdimensjonerte muskler og annet. Hvilket bilde vil jenter få når kjæresten kler av seg og han er helt muskel-løs? :p

 

Kommer jeg over noen bra skal jeg huske denne tråden, men jeg har ingen gode representater per now.

Bilde-Googlet "average male body" for deg..

Noe sånt..?

 

*spoiler grunnet knapt synlig eller fremtredende penis. Fullstendig ikke-erotisk bilde*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

250px-Naked_human_male_body_front_anterior_-_original_Mikael_Häggström.png

Lenke til kommentar
281938.jpeg

 

Helt ok, men langt fra perfekt i mine øyne. Puppene ser feiloppererte og skeive ut. Brustvortene og området rundt er helt forskjellige og ser ut som om hun har opperert inn silikon ved å åpne rundt brystvorten på ene siden og ikke den andre og at det har kommet arr på den til venstre.

Lenke til kommentar
Okei Skalle: Har tanken slått deg at det er naturlige bryst?? Eller at hun kanskje har bare operert inn silikon i det ene for at det ikke skal være sååå stor forskjell?

 

Har ikke så mye å si når Skalle ikke synes de ser perfekte ut. Jeg er forøvrig enig med ham, det er noe som skurrer.

Har også vært borti (fullstendig) perfekte pupper, btw.

Lenke til kommentar
Okei Skalle: Har tanken slått deg at det er naturlige bryst?? Eller at hun kanskje har bare operert inn silikon i det ene for at det ikke skal være sååå stor forskjell? Perfekte pupper skal du lete lenge etter...

 

Naturlig eller fake, spiller ingen rolle. Jeg sa de så ut som om de var feiloppererte. Vi snakker om perfekt kropp her inne, og jeg sa min mening om hva jeg ikke synes var perfekt med henne. Hørtes jo nesten ut som det var bilde av deg siden du reagerte sånn. Puppene hennes var ihvertfall av de styggere, som jeg har sett blitt postet i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...