Frohman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noe av det bedre innen timeglass. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som har for store og :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jesus Kristus for noen pupper. O_o Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 De er vel ikke så store? Det er vel bare kroppen hennes som får dem til å se store ut? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg synes de var digget Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg driter i reell størrelse, jeg snakker proposjoner. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg driter i reell størrelse, jeg snakker proposjoner. Kjempeproposjonert i forhold til hoftene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Haha, lurer på hvordan hun ser ut bakfra. Da ser man hvor uproporsjonale de er til overkroppen/midjen, og tyter ut på sidene. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Haha, lurer på hvordan hun ser ut bakfra. Da ser man hvor uproporsjonale de er til overkroppen/midjen, og tyter ut på sidene. Syns det er hot jeg, så du behøver ikke å prøve på din regelmessige bedreviter-hersketeknikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Oooh, avvæpnet før jeg får begynt å si noe en gang. Kan ikke noe for at jeg vet bedre, though. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vet ikke om de har vært postet før men. Meiner eg har sett ho i midten før, navn? @ den siste: Alt for store ja, resten var greit. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skulle gjerne hatt bilde av den perfekte mannekropp, men alt for få "normale" mannfolk har bilde av sin bare overkropp. Alle kjendiser og alt av bar-overkroppbilder er jo bare et evinnelig mas av overdimensjonerte muskler og annet. Hvilket bilde vil jenter få når kjæresten kler av seg og han er helt muskel-løs? Kommer jeg over noen bra skal jeg huske denne tråden, men jeg har ingen gode representater per now. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Oooh, avvæpnet før jeg får begynt å si noe en gang. Kan ikke noe for at jeg vet bedre, though. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kanskje tråden heter perfekt tråd, noe uoppnåelig. Så dette er ikke tråden for å finne normale kropper hvis det er det du tror. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kanskje tråden heter perfekt tråd, noe uoppnåelig. Så dette er ikke tråden for å finne normale kropper hvis det er det du tror. Til meg? Men jeg synes det er perfekt. For andre er det kanskje ikke normalt, ikke perfekt, men for meg er "den kroppen jeg ser for meg" inni meg perfekt. Akkurat slik som jeg vil ha. La oss si at han jeg synes er perfekt er helt uoppnåelig for meg, dermed KAN det jo gå innenfor din beskrivelse også. Om du absolutt vil ha viljen din tilfredsstilt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du snakker om personlighet? Absolutt ikke relevant her. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Altfor store til den kroppen!! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du snakker om personlighet?Absolutt ikke relevant her. Nei, jeg snakka om den faktiske kroppen jeg visualiserer inni meg. Dessverre har jeg ikke en jpg fil. Utrolig nok kan jeg være like overfladisk, selv om jeg ikke elsker muskelbunter. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Litt feminine former er absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Litt feminine former er absolutt å foretrekke. Ganske pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå