langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så du ansiktet eller? Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jepp, men tråden handler om kropp.. Og uansett så puppene betraktelig dummere ut enn ansiktet. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jepp, men tråden handler om kropp.. Og uansett så puppene betraktelig dummere ut enn ansiktet. Okei, du mener altså at pupper er kropp, mens ansikt ikke er det? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så du ansiktet eller? Ja. Terningkast 1. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hele Dama så latterlig ut! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hun var photoshoppet til døde, så resultatet ble bare stygt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Men seriøst... Jamie Lee Curtis i "True Lies" (beste arnoldfilmen). Den kroppen er ryyyykende heit http://www.youtube.com/watch?v=xOVPB82VCGY Trur faktisk jeg sitter mitt perfekt"poeng" på Jamie Lee Curtis for kroppen. Ansiktet er ikke helt min smakt da. Enig i alt du skriver, Jamie L Curtis hadde en jævelig deilig kropp, men at Ture Lies er den beste Arnold filmen må jeg nok arrestere deg på. Havner nok langt bak i rekken. Perfekt mannekropp imo. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Perfekt mannekropp imo. Kvalmt imo Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Look at me I got no life, what do I do? I know! I'm gonna pump iron every day! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ja, så du (folk generellt) har et mer innholdsrikt liv som sitter inne forran pcen og tven hele dagen? Normalt sett trener disse 4-5 ganger i uka, kanskje en time eller kortere av gangen, samt feks kardio før frokost på deff. Hva er forskjellen (bortsett fra utseendemessig) på dette og å trene håndball 5 ganger i uka? Er disse også "tapere"? Fordommer... Endret 2. november 2008 av The Game Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 @The Game så jeg trener ikke og jeg sitter bare inne? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Oh, look at me. I hang out in a random hardware thread, and have no life any day. Poenget mitt er: Folk har forskjellige prioriteringer, hvem er du eller jeg til å dømme hva han gjør ut av livet sitt? Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Perfekt mannekropp imo. Kvalmt imo Enig. Hadde jo større pupper enn Lene Alexandra før hun tok ut silikonen jo! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Unge heterofile gutter har den verste guttekroppsmaken. =D Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Neida, jeg vet hva jeg syns er kult og ser bra ut, det der er ikke inkludert. Sånne svømmere med en grei sixpack og merkbare armer er kult. Men alt har sin grense. Syns ikke akkuratt lolo ferrari var pen heller, og de body-builderne der går i samme klasse imo. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvem bryr seg, next body plx. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vet ikke om de har vært postet før men. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mindre drittsnakk... Mer kropp!*bilde* De puppene så jo bare fantastisk idiotiske ut Hele dama så idiotisk ut. Jeg ville ikke berørt henne med en fem meter lang påle engang. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jepp, men tråden handler om kropp.. Og uansett så puppene betraktelig dummere ut enn ansiktet. Okei, du mener altså at pupper er kropp, mens ansikt ikke er det? Ikke i denne tråden. Les noen sider bakover, det har vært diskutert mer enn nok fra før. Denne tråden handler om det fra halsen og ned, det finnes andre tråder for ansikter. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vet ikke om de har vært postet før men. Hooot Heter hun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå