Frohman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 De stiller ikke i samme liga. Eh, jo! Indere = digg! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Eh, nei. Vi kan imidlertid enes om at noen ytterst få indere er pulbare. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fjerne-Østen fetish anyone? Kan virke sånn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tror man kan finne skjønnheter hos de fleste befolkningsgrupper. India har jo bl.a en meget kjent filmkjendis som ble kjent gjennom at hun vant miss universe(world?, ikke at alle som er med der er fine) Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er Aishwarya Rai indisk? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Mener du man da skal ha helt rette ben for å kunne se bra ut i stramme bukser?Jeg er glad jeg ikke har den samme meningen som deg på det punktet, prada8, når jeg ser hva flertallet her foretrekker Såvidt jeg husker har du ikke noe å bekymre deg over på buksefronten Bare så det er sagt Den desidert fineste kroppen jeg har sett klarer jeg ikke å finne noen godkjente bilder av (altså godkjent av reglene), så det får bare være, disse er ikke værst de heller Endret 21. oktober 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Den midterste = oh yeah. Asiatiske damer er eg ikkje noko fan av, verken kinesere, indere osv. Om det skal være noko utanfor norden så amerikanere, syd-europere og latino. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Den midterste = oh yeah. Samme som hu til venstre det da =) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er Aishwarya Rai indisk? Ja. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Miss World må ha tapt seg dersom dét kunne vinne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hun vant i 94, har aldret godt må jeg si. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fjerne-Østen fetish anyone? Kan virke sånn. Hvor fjernt er egentlig Østen? Tenk litt på det, samtidig som du tar i betraktning dagens transportmuligheter. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er ikke helt sikker, men tradisjonelt er det vel Kina, Japan og Korea som regnes som det Fjerne Østen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Du misforstod. Endret 21. oktober 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Litt sært å tro at forkjærlighet for asiatere er en fetisj, det er heller en preferanse. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mener du man da skal ha helt rette ben for å kunne se bra ut i stramme bukser?Jeg er glad jeg ikke har den samme meningen som deg på det punktet, prada8, når jeg ser hva flertallet her foretrekker Såvidt jeg husker har du ikke noe å bekymre deg over på buksefronten Bare så det er sagt Den desidert fineste kroppen jeg har sett klarer jeg ikke å finne noen godkjente bilder av (altså godkjent av reglene), så det får bare være, disse er ikke værst de heller Damn, hun Ariel Rebel var heit. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 For stor midje... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Einig. Dessutan mistenkjer eg at ræva hennar er flat. Ser ut som eit klassisk deiligst.no-bilete, *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå