kanonkent Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Du kødder nå sant ? Hun uer jo überheit!!! Som toth sier, hun kunne gjerne brukt meg opp Tone Damli Aaberge kalles vel denne skjønnheten ? Endret 20. oktober 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Professional Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe nei spøker ikke. Aldri sitt damen før. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe nei spøker ikke. Aldri sitt damen før. Har du virkelig ikke sett henne på TV, aviser, nettaviser eller noe ? Sier ikke at det er så kult å se så mye på tv, men har jo vært mye blest rundt henne både angående Idol, og Skal vi Danse. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe nei spøker ikke. Aldri sitt damen før. Har du virkelig ikke sett henne på TV, aviser, nettaviser eller noe ? Sier ikke at det er så kult å se så mye på tv, men har jo vært mye blest rundt henne både angående Idol, og Skal vi Danse. Har ikke sitt på tv på 7 år, hater reklame og sendingstider. Laster ned det eg vil se og ser det når eg vil, leser ikke agurknytt aviser. Kun tekniske artikkeler om det som interesere meg og økonomiaviser. Så nei beklager har ikke sitt damen før, derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 HWbruker, du er mitt forbilde. Jeg har personlig aldri syntes at hun har vært noe spesielt, helt grei. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tone er LANGT fra perfekt, langt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fant du det minst flatterende bildet av henne på internett for å fremheve sarkasmen i innlegget ditt eller? Nei. Vi kommer ikke til å konkurrere om de samme damene noengang, tipper jeg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tone er LANGT fra perfekt, langt. Hvorfor det? Syns hun er nydelig! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fant du det minst flatterende bildet av henne på internett for å fremheve sarkasmen i innlegget ditt eller? Nei. Vi kommer ikke til å konkurrere om de samme damene noengang, tipper jeg. Neppe, i og med at de jentene jeg har sjans på ikke konkurreres om, tihi. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen "approximations of perfection", etter egen mening: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noe sier meg at du har en greie for asiater. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå ser vi jo ganske lite til kroppen hennes på de bildene av Idol berta. Og hun er ganske "vanlig" kropp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Japanske damer=snertne nydelige kropper. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå ser vi jo ganske lite til kroppen hennes på de bildene av Idol berta. Og hun er ganske "vanlig" kropp. Vel, jeg syns "vanlig" kropp er noe av det beste man får.. Typisk sunn norsk jentekropp, med litt former istedetfor beinrangler.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det kan jeg være enig i, men den mangler i mine øyne "det lille ekstra" for å være perfekt. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noe sier meg at du har en greie for asiater. Ikke asiater per se, men koreanere, japanere og kinesere. Resten av det kontinentet har ikke noe å tilby, egentlig. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skugga, du har så rett! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hallo? Indere da? Indere kan jo være helt latterlig nydelige. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 De stiller ikke i samme liga. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har en greie for store øyne, så for min del stiller de høyere. Kommer an på øyet som ser, I guess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå