Sewero Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Liker bare reelle jenter jeg De jeg har mulighet for å treffe IRL og ikke sitte å sikle på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Så selv om det er jenter du sikler men ikke har sjangs på, så synes du at de ikke har en fin kropp? Forstått deg riktig? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Utrolig mange som missforstår denne tråden her? Blink-182 er enda et godt eksempel! Ikke lenge siden noen posted et bilde av Johnny Dep her og sa at "men husk, jeg liker kun personligheten hans" ellerno sånt no. Dette er ikke en tråd om hvordan jenter dere liker! Dette er en tråd om "perfekte kropper"! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Utrolig mange som missforstår denne tråden her? Blink-182 er enda et godt eksempel! Ikke lenge siden noen posted et bilde av Johnny Dep her og sa at "men husk, jeg liker kun personligheten hans" ellerno sånt no. Dette er ikke en tråd om hvordan jenter dere liker! Dette er en tråd om "perfekte kropper"! word! Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mila Kunis er ikke hakkande gal.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Om du hadde croppet vekk ansiktet ville det vært greit, dama (og spesielt stemmen) er så slitsom at det er det samme om kroppen er okay. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Om du hadde croppet vekk ansiktet ville det vært greit, dama (og spesielt stemmen) er så slitsom at det er det samme om kroppen er okay. Tråden handler kun om kropp. Men du er nok bare blitt permanent skadet av Jackie-figuren, akkurat som meg. Jeg tror ikke hun hadde vært frastøtende uten den karakteren på lista. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Om du hadde croppet vekk ansiktet ville det vært greit. Indeed. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mila kan beholde trynet sitt for min del. Kroppen er vi saktens enige om. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Rachel Bilson Endret 19. oktober 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Annsiktet henger ikke helt med på den siste der, syns nå jeg.. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mila kan beholde trynet sitt for min del. Kroppen er vi saktens enige om. Fant du det minst flatterende bildet av henne på internett for å fremheve sarkasmen i innlegget ditt eller? Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Om du hadde croppet vekk ansiktet ville det vært greit, dama (og spesielt stemmen) er så slitsom at det er det samme om kroppen er okay. Jeg synes faktisk ansiktet var det beste på den dama. (kroppen var også bra, men synes ansiktet var best) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes faktisk ansiktet var det beste på den dama. (kroppen var også bra, men synes ansiktet var best) Feilpostet? Vi diskuterer kropp og ikke ansikt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er ikkje ansiktet ein del av kroppen? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Anatomisk sett, ja. Men når man prater om utseende er det vanlig å skille mellom kropp og ansikt som to forskjellige ting. Dessuten er det en tråd som utelukkende er dedikert til diskusjon rundt det perfekte ansiktet, så det er like greit å ta akkurat den praten der. On-topic: Synes ikke kroppen til Mila Kunis er noe spesielt fin. Litt for lite former for min del. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kall henne gjerne oppbrukt, hun kunne fortsatt gjerne brukt meg opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå