Ansiktets fjes Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Elsket rompen <3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Var det ikke noen høyst uproporsjonerte brede lår på det øverste bildet..? Lårene på første og andre bilde ser ut til å være fra to vidt forskjellige personer.. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Forskjell på lår når de ligger bak hverandre og når man står Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Selvsagt. Men sammenlign første og tredje bilde da. Ser fortsatt ikke ut som samme lårene. Nesten litt body-builder look på første bildet(fortsatt bare lårene jeg snakker om). Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Bryr meg bare mindre og mindre om kropp. Jeg blir jo uansett skuffet hver gang en tar av klæra. Alt fra små jenter,(som i høyde/strl, ikke alder =P ) høye, med silikon, uten, trena, ikke trena. Ingenting er som det ser ut til. Det hjelper da absolutt ikke å se på såpass redigerte bilder, for da blir dere jo bare enda mer blind på realiteten. Endret 15. oktober 2008 av DrCoxyCox Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Noen vil hevde at damer som i denne artikkelen er 'perfekt'. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=538220 Legg spesielt merke til sitatet ' Philippe er fotograf. Det pleier med å ende med sex hver gang vi tar bilder. Han blir så opphisset, forklarer Donna.' Da blir det vel kronisk mareritt og null appetitt framover på meg... Endret 15. oktober 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jævla ekle greier Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 HVa faen poster du det der for Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 HVa faen poster du det der for For å illustrere at en perfekt kropp ikke er det samme i alles øyne? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fyren er gal? Det står jo at hun er på vei mot den sikre død, noe begge tar med knusende ro? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nå handler alt i hennes hverdag om å spise så mye som mulig. Oh det handlet den ikke om før? Skugga: Vi kommer jo alle til å dø en gang, hvorfor ikke dø ved å gjøre noe man liker, som i dette tilfellet er å spise. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fyren er gal? Det står jo at hun er på vei mot den sikre død, noe begge tar med knusende ro? Fyren liker sykelig feite damer. Det finnes også folk som liker sykelig tynne damer, ville du kalt de gale? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Orker ikke å diskutere med the impeccable moral squad; jeg synes det er dødsekkelt, dere skal forstå dere ihjel. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Orker ikke å diskutere med the impeccable moral squad; jeg synes det er dødsekkelt, dere skal forstå dere ihjel. Det er forbanna nasty, men karen er ikke gal - han har bare litt særere preferanser enn de fleste. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jau folk digger diverse. Er derfor vi har mer en kun windows. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ingen er gale - det er kun samfunnet som ikke har plass til dem! Kanskje ikke helt rett, men folk har forskjellige smaker, noen mer "annerledes" enn andre. Sånn kommer det alltid til å være, og takk gud for det! Hvor kult hadde det vært om alle likte samme type damer? Da hadde idealdamene blitt dyrket mens alle andre hadde gått i søpla. Noen som er enig i denne listen her? http://www.seher.no/php/art.php?id=790613 Syntes førsteplassen var vel fortjent, men er ikke så sikker på resten! Fant et bilde av hva jeg mener er den perfekte rumpe her om dagen: Endret 16. oktober 2008 av MannY318 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 den var rimlig perfekt, men minuset er at du aldri, i hele ditt liv, for tak i en slik ræv. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Syntes førsteplassen var vel fortjent, men er ikke så sikker på resten! Fant et bilde av hva jeg mener er den perfekte rumpe her om dagen: Ser ut som ho er 13 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå