Fredrik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Har fjernet litt innlegg som fokuserer mer på andre brukere enn en perfekt kropp. Hold dere til tema. Ikke kommenter dette innlegget. Endret 13. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Over til fine kropper, denne kroppen liker jeg godt. Veltrent og fin størrelse på puppene. Endret 13. oktober 2008 av oldboy Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Den siste var av toppklasse ja Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Enig, den kroppen der ville jeg gjerne ha hatt ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Enig, den kroppen der ville jeg gjerne ha hatt ^^ Så kunne vi delt på den Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Navn på hun siste der? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Over til fine kropper, denne kroppen liker jeg godt. Veltrent og fin størrelse på puppene. Haawt!! Navn på denne skjønnheten? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Over til fine kropper, denne kroppen liker jeg godt. Veltrent og fin størrelse på puppene. Not bad, ser photoshoped ut men vakker liten ting som venter på et mannebein Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Over til fine kropper, denne kroppen liker jeg godt. Veltrent og fin størrelse på puppene. Syns hun var i overkant tynn. Er mulig med LITT former på en dame. Man skal faktisk se at det er en dame med unntak av at hun har langt år. Syns hun ligner mer på en tynn gutt Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Det er kanskje litt å ta i, men ett BMI-poeng til kunne hun kanskje hatt godt av. Ikke at jeg hadde sagt nei til henne slik hun er nå. Endret 13. oktober 2008 av athorb Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Må si meg enig i at hun kunne ha vært litt mer fyldig. Magen, midjen og lårene er upåklagelige, mens når det gjelder skuldrene slår den lave fettprosenten negativt ut, der ser hun i overkant hengslete ut. Puppene hadde fin form, men de er litt i minste laget etter min smak. Forresten - det er mer interessant når dere begrunner svarene deres, og ikke bare sier om dere synes hun er digg eller ikke. Hvis ikke blir dette bare enda en babethread. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Oldboy slår til med trådens desidert beste kvinnekropp imo. Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Grunn nr. 1 til å følge med på "Chuck": Dersom noen lurer, heter hun Yvonne Strahovski Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Synes ikke hun var noe spesielt jeg? Ikke jeg heller. Min mening om henne er litt japansk utseende, og jeg ville ikke hatt det slik om det skulle vært perfekt. Japansk? Hun ser ikke ut som hun er japansk i det hele tatt. Hun ser ut til å være halvt Filipino, Vietnamesisk eller nært. Endret 14. oktober 2008 av Creowks Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Navn på hun siste der? Det vet jeg desverre ikke... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nokon gå inn på www.ducaustralia.com og finn navnet! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Syns dei damene som er på "so you think you can dance" og sånne program er ganske nerme perfekte. Dei er trent! Fitness Endret 14. oktober 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 sånne er ganske perfekte! http://a534.ac-images.myspacecdn.com/image...d10d849f0ed.jpg Jamie Eason.. hun er nam!! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Litt for mye muskler syntes jeg, siden vi først er perfeksjonister i denne tråden .. noe ala stacy kiebler syntes jeg er bra Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå