MrLuni Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lisa Fleming, Heit og rimelig perfekt kropp: photoshop og for harde boobs Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lisa Fleming, Heit og rimelig perfekt kropp: photoshop og for harde boobs Ser mer ut som hjul en pupper, to bad "/ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lisa Fleming, Heit og rimelig perfekt kropp: photoshop og for harde boobs Ser mer ut som hjul en pupper, to bad "/ Ville heller kalle det en perfekt kropp, en en litt lubben kropp med hengene pupper. Men alle har sin mening, og uten det hadde det ikke vært så kult her i verden! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har du lagt ut bilde av dama nå Blink? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har du lagt ut bilde av dama nå Blink? Haha! Jeg vurderte å kommentere bilde, men så.... Nei Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hu ligner litt på hu ene jeg har holdt på men er ikke ho nei Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lisa Fleming, Heit og rimelig perfekt kropp: Heit ja, men litt for mye av det gode når det gjelder operasjoner (pupper), smike og brunkrem. Naturlig jenter ftw Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke helt perfeksjon, men ikke langt unna heller. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det har du rett i Kalinken. Damn sweet! Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tila er damn sexy.. Og det er ikke bare kroppens "feil". Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Synes ikke hun var noe spesielt jeg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hun der var ikke spesielt heit imo. Magen ser så merkelig ut, puppene er for digre og har stygg fasong. Endret 9. oktober 2008 av Lillium Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Synes ikke hun var noe spesielt jeg? Ikke jeg heller. Min mening om henne er litt japansk utseende, og jeg ville ikke hatt det slik om det skulle vært perfekt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 bildet over gjør henne ikke full justice i mine øyne.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ok den første der 'Toth' Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Min mening om henne er litt japansk utseende, og jeg ville ikke hatt det slik om det skulle vært perfekt. Kroppen hennes har et japansk utseende? Jøss. Et bilde til av Tila. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Min mening om henne er litt japansk utseende, og jeg ville ikke hatt det slik om det skulle vært perfekt. Litt japansk utseende? Hun ser litt orientalsk ut ja, men lær deg nå forskjellene gutt. Hun er vietnamesisk. Hun ser ikke en smule ut som en japaner. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hadde pult hu, men spesiell er hun ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå