Skugga Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ohh Megan Fox. http://www.seher.no/php/art.php?id=788731 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor folk henger seg så opp i hva andre folk syntes er pent. Jeg har bare datet én som var like høy og slank som f.eks Jared Followill. Catwalkmodeller er noe jeg sjeldent er borti (dog, var veldig fint den gangen). Jeg syntes drøssevis av andre folk er fine de også, men denne tråden blir litt sånn.. hva skal jeg si.. Hva man mener er "drømmekroppen" til partner. Finnes shitloads av andre folk som ikke er i næærheten av kroppene til de jeg har postet bilde av, men de er fine de også. Hvis folk skal bli provoserte og irriterte over at folk poster bilder av modeller og atleter så burde de finne seg en annen tråd. Lov å være litt urealistisk på internett, vel. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Burde være lov å fantasere litt, ja. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Guttekroppene har vært sunnere og mer realistiske, men det kan være fordi idealkroppen til en gutt er en veltrent (ikke overtrent) og sunn kropp, mens jentekroppen skal være slank med pupper som ofte er litt større enn det som ville vært naturlig for kroppen. Jeg, som ikke er trent i det hele tatt, får en svømmerkropp før jenter flest klarer å komme seg hit. Hvis vi derimot ba jentene stille like krav til penis som gutter gjør til pupper, så vil det kanskje endre seg. Men alt i alt tror jeg kroppen en jente er ute etter i en gutt er mer oppnåelig. Tråden heter da ikke "Hvilke krav setter du til potensielle partneres kropp", den heter "Perfekt kropp". Altså er det ikke snakk om hvilke absolutte krav man har til kropper, men hva man selv synes hadde vært optimalt på det motsatte kjønn. Det er vel få gutter som har absolutte krav til puppestørrelser? Hvis man nært sagt får sammenbrudd av å høre at man befinner seg langt fra hva de fleste gutter anser som idealkroppen (som det virker som visse i tråden gjør) har man etter min mening langt større problemer enn et par kilo ekstra. Da er selvbildet en større hindring for et eventuelt forhold med de guttene som ikke bare foretrekker fysisk sunne jenter, men også psykisk sunne. Uten å ha noe statistikk for hånden vil jeg tippe at de aller fleste gutter faller i den nevnte kategorien. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hvis jeg tar en golf 1.8, og slenger på a3-karosseri, er den akkurat lik en original a3, siden innmaten allerede er lik. Er det ikke da en a3, like mye som den originale? Om karosseriet er montert i førsten eller i ettertid spiller ingen rolle. Nå skal det sies at om du slenger et kvinnekarosseri på en mann, så får du et replica-karosseri, ikke et originalt. Men for å svare på spørsmålet ditt, så er det ingen tenkisk a3, det er en golf 1,8 som er ombygd til golf. Rammenummeret sier fortsatt golf 1,8 edit: Må bare legge til at vi kjører langt ut i OT-land og at dette i utgangspunktet er en syk sammenligning Endret 7. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis jeg tar en golf 1.8, og slenger på a3-karosseri, er den akkurat lik en original a3, siden innmaten allerede er lik. Er det ikke da en a3, like mye som den originale? Om karosseriet er montert i førsten eller i ettertid spiller ingen rolle. Nå skal det sies at om du slenger et kvinnekarosseri på en mann, så får du et replica-karosseri, ikke et originalt. Men for å svare på spørsmålet ditt, så er det ingen tenkisk a3, det er en golf 1,8 som er ombygd til golf. Rammenummeret sier fortsatt golf 1,8 edit: Må bare legge til at vi kjører langt ut i OT-land og at dette i utgangspunktet er en syk sammenligning Jeg har bedt en moderator skille ut debatten i egen tråd (forøvrig vil jeg ikke si det er rammenr/personnr som definerer en bil/person. Hvis jeg flytter min røde '92 golf over på rammen til en '94 hvit, hva har jeg da?) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (forøvrig vil jeg ikke si det er rammenr/personnr som definerer en bil/person. Hvis jeg flytter min røde '92 golf over på rammen til en '94 hvit, hva har jeg da?) Plikt til å få det innført i vognkortet, da som rød '94mod? Men du har fortsatt i utgangspunktet en rød '92mod Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (forøvrig vil jeg ikke si det er rammenr/personnr som definerer en bil/person. Hvis jeg flytter min røde '92 golf over på rammen til en '94 hvit, hva har jeg da?) Plikt til å få det innført i vognkortet, da som rød '94mod? Men du har fortsatt i utgangspunktet en rød '92mod Så rammenr har en betydning? "Ved kjønnsskifte får man nytt personnummer. Fødselsnummeret blir det samme, men de 5 siste sifferne blir nye. Det gamle kastes, og kan ikke tas i bruk av noen andre." Og som du sikkert vet er de siste 5 sifrene med på å definere kjønn.. Nei, nå foreslår jeg at vi venter til tråden skilles ut, selv om det har ørbittelitt med perfekt kropp å gjøre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Om diskusjonen blir skilt ut får me sjå, eg ser ærleg talt ikkje heilt diskusjonspotensialet i den. Uansett, denne bildiskusjonen ender HER! Neste innlegg om bil blir sletta. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor folk henger seg så opp i hva andre folk syntes er pent. Jeg har bare datet én som var like høy og slank som f.eks Jared Followill. Catwalkmodeller er noe jeg sjeldent er borti (dog, var veldig fint den gangen). Jeg syntes drøssevis av andre folk er fine de også, men denne tråden blir litt sånn.. hva skal jeg si.. Hva man mener er "drømmekroppen" til partner. Finnes shitloads av andre folk som ikke er i næærheten av kroppene til de jeg har postet bilde av, men de er fine de også. Hvis folk skal bli provoserte og irriterte over at folk poster bilder av modeller og atleter så burde de finne seg en annen tråd. Lov å være litt urealistisk på internett, vel. Hear hear. Jeg kan gjerne poste et bilde av en ganske slank kropp, og si at det er en kropp jeg synes er sinnsykt digg. Men, det vil ikke si at jeg ikke liker andre typer kropper også ? Kjæresten min har langt ifra det almennheten vil kalle "perfekt kropp", men for meg er den perfekt! Kunne ikke tenkt meg en annen kropp på kjæresten liksom Så til alle som er innom her og legger fra seg et sint innlegg om at vi ødelegger jenters selvtillit og sånnt ved å poste bilde av ganske slanke jenter her, slapp av! Alle kropper er forskjellige Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Damen i musikkvideoen til "Infinity 2008" må være den beste kroppen jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja? Det er jo akkurat det jeg sier. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ser knapt noe i den musikkvideoen jo. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Damen i musikkvideoen til "Infinity 2008" må være den beste kroppen jeg noensinne har sett. Var ikke dum hu der nei http://www.janinawissler.de/index.php?home Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Noen så nevnte i like big butts and i cant lie?! Endret 8. oktober 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja? Det er jo akkurat det jeg sier. Ja, jeg var enig Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Queen of airbrush, no doubt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lisa Fleming, Heit og rimelig perfekt kropp: Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Fake Boobs.. -.- Edit: eller? Endret 8. oktober 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fake Boobs.. -.- Edit: eller? Tror nok det ja=| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå