Smart Ass Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 PS: Syns du han var delig er du nok homo ja, er en miss transvestite (nei jeg spøker ikke, det er en mann.) det er ikke en mann sant? hehe joda er nok en mann. http://images.google.no/images?q=miss%20tr...sa=N&tab=wi ligger en del bilder av de der. "Damen" du ser er i fra Miss Transvestite Contest The contest for who sex organ-changed from boy to girl called new-half or lady boy. Altså, er det bare meg som faktisk tror det er en dame eller hva? Helt sykt jo :S Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) MÅ man ha livmor og eggstokker for å kunne kalle seg kvinne?Hva med kvinner som må operere bort nevnte pga sykdom? Ikke lenger kvinner? Å hurra, jeg er visst ikke jente alikevel. Hø? Du skjønte jeg var uenig med fyren..?(siden du siterer meg før innlegget ditt) Den lille operasjonen du snakker er MANGE, og STORE operasjoner. Når en mann fått disse utført og har gått på hormoner en stund, så er han faktisk like mye mann som en biologisk født kvinne. Liten er kanskje relativt, ja. Ikke at jeg hadde inntrykket av at en kjønnsoperasjon var en enkel prosess. Men mitt syn er nå uansett at kroppen du er født med er alltid grunnleggende en mannskropp, uansett hvor mye man får den til å ligne en kvinnes (omvendt for kvinner, selvfølgelig). Jeg har forøvrig ingen fordommer mot folk som skifter kjønn. Men hormoner kan nok gjøre mye, ingen tvil om det. Du kommer jo ikke med ett eneste argument for hva du mener. Hvordan er den grunnleggende fortsatt en mannskropp? Hva er bunnen og grunnen? Om man har bryster og vagina, lys stemme, ingen utpreget hårvekst på bryst, rygg o.l., ingen testikler eller sædproduksjon, mer østrogen enn testosteron osv osv.. Hva er det da som gjør denne kroppen til en mannskropp "i bunn og grunn"? Endret 6. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Om du har en fiat og styler den likt en ferrari og setter i stor motor, er det da en ferrari eller fortsatt en fiat? Jeg sier fiat Endret 6. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Og om du har en ferrari som du røsker av karrosseri, ramme og motor fra, og setter på tilsvarende fra ei '73 boble.. Fortsatt ferrari? Hva er det isåfall som definerer Ferrarien mener du? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ved kjønnskifte røsker man ikke av ramme og karosseri av mennesket. Kun utseendet (visuell styling) og motor (hjerneprosess/hormoner) Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg vil nå si at Kjønnsorganer er langt mer enn visuelt, og forøvrig er ikke en vagina bare utvendig. Hormoner påvirker mye mer av fysikken enn bare hjernen. Men for at argumentene ditt/deres ikke skal falle helt igjennom, bør du først definere de rent kliniske, faktiske forskjellene mellom en hankropp og en hunkropp, og deretter vise til hvilke forskjeller som vedvarer etter kjønnsskifte, og dermed skiller en kjønnsoperert fra en født-kvinne. Rent faktisk, fysisk og klinisk altså. Hverken du eller athorb har klart dette til nå. Hvilke "deler" er det som ikke er kjønnsnøytrale, og derfor fremdeles gjør en kjønnskiftet kropp til en mannekropp i bunn og grunn? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hø? Du skjønte jeg var uenig med fyren..?(siden du siterer meg før innlegget ditt) Jepp Biel har en veldig fin kropp. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ved kjønnskifte røsker man ikke av ramme og karosseri av mennesket. Kun utseendet (visuell styling) og motor (hjerneprosess/hormoner) Veldig kort og enkelt oppsummert av det jeg mener, det her. Jeg har ellers bare tenkt å la denne diskusjonen gå, har ingen slående argumenter utenom det jeg har sagt til nå, og orker rett og slett ikke å prøve å grave dem opp. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ved kjønnskifte røsker man ikke av ramme og karosseri av mennesket. Kun utseendet (visuell styling) og motor (hjerneprosess/hormoner) Veldig kort og enkelt oppsummert av det jeg mener, det her. Jeg har ellers bare tenkt å la denne diskusjonen gå, har ingen slående argumenter utenom det jeg har sagt til nå, og orker rett og slett ikke å prøve å grave dem opp. ...så du velger altså å beholde meningen din, støttet på de ikke-eksisterende argumentene? "Rammen" på mann og kvinne er jo lik. Er ikke VW Golf, Audi A3 og Skoda Fabia tre forskjellige biler, selv om de har samme ramme/basis? Endret 6. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 MÅ man ha livmor og eggstokker for å kunne kalle seg kvinne?Hva med kvinner som må operere bort nevnte pga sykdom? Ikke lenger kvinner? Å hurra, jeg er visst ikke jente alikevel. Hø? Du skjønte jeg var uenig med fyren..?(siden du siterer meg før innlegget ditt) Den lille operasjonen du snakker er MANGE, og STORE operasjoner. Når en mann fått disse utført og har gått på hormoner en stund, så er han faktisk like mye mann som en biologisk født kvinne. Liten er kanskje relativt, ja. Ikke at jeg hadde inntrykket av at en kjønnsoperasjon var en enkel prosess. Men mitt syn er nå uansett at kroppen du er født med er alltid grunnleggende en mannskropp, uansett hvor mye man får den til å ligne en kvinnes (omvendt for kvinner, selvfølgelig). Jeg har forøvrig ingen fordommer mot folk som skifter kjønn. Men hormoner kan nok gjøre mye, ingen tvil om det. Du kommer jo ikke med ett eneste argument for hva du mener. Hvordan er den grunnleggende fortsatt en mannskropp? Hva er bunnen og grunnen? Om man har bryster og vagina, lys stemme, ingen utpreget hårvekst på bryst, rygg o.l., ingen testikler eller sædproduksjon, mer østrogen enn testosteron osv osv.. Hva er det da som gjør denne kroppen til en mannskropp "i bunn og grunn"? Takk Toth! enig med deg! Jeg tror PepsiCo og athorb er pyser Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg tror PepsiCo og athorb er pyser Hvorfor det? Fordi vi ikke vil ligge med "kvinner" som var menn et par år tidligere? ...så du velger altså å beholde meningen din, støttet på de ikke-eksisterende argumentene? "Rammen" på mann og kvinne er jo lik. Er ikke VW Golf, Audi A3 og Skoda Fabia tre forskjellige biler, selv om de har samme ramme/basis? Men ikke karosseriet Jo, det er dem. Nå motsier du degselv Endret 6. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 mange fine damer her ja =) Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg tror PepsiCo og athorb er pyser Hvorfor det? Fordi vi ikke vil ligge med "kvinner" som var menn et par år tidligere? ...så du velger altså å beholde meningen din, støttet på de ikke-eksisterende argumentene? "Rammen" på mann og kvinne er jo lik. Er ikke VW Golf, Audi A3 og Skoda Fabia tre forskjellige biler, selv om de har samme ramme/basis? Men ikke karosseriet Jo, det er dem. Nå motsier du degselv Vet du hva karosseriet er? Det blir det samme som den ytre kroppen på et menneske. Altså, mann og dame har lik ramme og basis, men forskjellig karosseri. Hva skiller A3 fra golf? Karosseriet. Det er forskjellige biler, er du enig i. Ved kjønnskifte endrer man karosseriet, man slenger på pupper, kapper av things, lager andre things, bruker kjemi for å endre bygning og hårvekst, stemmebånd osv.. Hva mangler? Hvis jeg tar en golf 1.8, og slenger på a3-karosseri, er den akkurat lik en original a3, siden innmaten allerede er lik. Er det ikke da en a3, like mye som den originale? Om karosseriet er montert i førsten eller i ettertid spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ved kjønnskifte røsker man ikke av ramme og karosseri av mennesket. Kun utseendet (visuell styling) og motor (hjerneprosess/hormoner) Veldig kort og enkelt oppsummert av det jeg mener, det her. Jeg har ellers bare tenkt å la denne diskusjonen gå, har ingen slående argumenter utenom det jeg har sagt til nå, og orker rett og slett ikke å prøve å grave dem opp. ...så du velger altså å beholde meningen din, støttet på de ikke-eksisterende argumentene? "Rammen" på mann og kvinne er jo lik. Er ikke VW Golf, Audi A3 og Skoda Fabia tre forskjellige biler, selv om de har samme ramme/basis? Jepp, jeg gjør det. Nå er det tross alt bare snakk om et "teknisk synspunkt" på saken og ikke fordommer mot folk som skifter kjønn, så jeg kan ikke se at det er så usunt. Hva diskusjonen angår føler jeg at jeg har sagt mitt, gidder ikke mer og feiger ut med halen mellom beina. Jeg mener forøvrig at det har vært argumenter, eksisterende, for mitt syn, selv om du ikke anerkjenner dem. Men nå skal vi ikke terpe mer på det. Gå tilbake til å poste bilder av perfekte kropper. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor blir jenter lei seg fordi det er pene, slanke kropper i tråden egentlig? Er det feil å ha preferanser som ikke inkluderer valker? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har ikke sett ett eneste bilde her av en feit gutt, men fortsatt ingen gutter som klager på at det bare legges ut bilder av muskuløse og slanke gutter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er svært få jenter som har postet bilder av gutter med uoppnåelige kropper. De eneste bildene av gutter som har vært så "urealistiske" som enkelte av kvinnekroppene har det vært gutter som har stått bak, da gjerne svært muskeløse mannfolk som har kroppsbygging som yrke eller hovedinteresse. At jenter liker sunne svømmekropper er bare positivt, det er god motivasjon til å trene og spise sunt samtidig som det er oppnåelig for gutter flest. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har ikke sett ett eneste bilde her av en feit gutt, men fortsatt ingen gutter som klager på at det bare legges ut bilder av muskuløse og slanke gutter. Haha, tja. Jeg fikk så hatten passa av The Game da jeg la ut bilde av Jared fra Kings of Leo =D Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er egentlig bildene av damene vi har postet mer urealistiske enn de manfolka kvinnene har postet(svømmere ect)? Så det er altså lettere for mannfolk å være tynne og veltrente, enn for kvinner da? Generellt sett nei, selv om menn mister fett noe enklere enn kvinner. Dette er uansett ikke snakk om store forskjeller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Guttekroppene har vært sunnere og mer realistiske, men det kan være fordi idealkroppen til en gutt er en veltrent (ikke overtrent) og sunn kropp, mens jentekroppen skal være slank med pupper som ofte er litt større enn det som ville vært naturlig for kroppen. Jeg, som ikke er trent i det hele tatt, får en svømmerkropp før jenter flest klarer å komme seg hit. Hvis vi derimot ba jentene stille like krav til penis som gutter gjør til pupper, så vil det kanskje endre seg. Men alt i alt tror jeg kroppen en jente er ute etter i en gutt er mer oppnåelig. Endret 6. oktober 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå