Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
... Vær å snill,drit i å diss damer med former!!!Vi kan kji nå førr korsen vi ser ut og korsen vi vart skapt,elsk oss førr det vi e!

Forskjell på former og overvekt. Er du feit kan du ikke skylde på genene dine, du må kutte ned på matinntaket og komme deg i aktivitet.

Lenke til kommentar
Sku likt å sett fruentimmarna te X antall fjåttmannfolk som sett å trøkk på dataen her og sei damen ikke e fin nok førr dem.Om de så sku ha et "tynt" kvinnfolk så e det garantert ein feil nån stan som de gjem som best de kan,enten at dama spis tåneglan sine eller lignende.Vær å snill,drit i å diss damer med former!!!Vi kan kji nå førr korsen vi ser ut og korsen vi vart skapt,elsk oss førr det vi e!

Jeg disser ikke damer med former. Jeg liker former. Men bare i små mengder, summa summarum foretrekker jeg tynne kvinner, og behøver ikke disses for det. Dessuten handler jo tråden om personlig smak, og hva jeg tenner på kan jeg gjøre lite med uansett.

Og nei, man ikke noe for hvordan man ser ut, og enkelte er heldigere enn andre. Jeg elsker ingen betingelsesløst, hvis en kvinne ikke er optimal kroppslig, må hun ta det igjen på andre måter (personlighet). "Uattraktive" mennesker er ikke automatisk utstyrt med en flott personlighet.

Bitre, usaklige utspill kan man uansett holde seg for god for.

Lenke til kommentar

megan_fox_2.jpg

Transformers-Megan-Fox-305.jpg

mmmmmm :)

Liker jente tynne, uten at det er anoreksitrekk. gjør ikke noe om man ser litt ribben, noen har bred beinbygning, dvs at man kan se ribben uten at de egentlig er såå tynne.

Pupper er jo viktig, men viktigste er at de er naturlige i forhold til kroppen.

Lenke til kommentar
megan_fox_2.jpg

Transformers-Megan-Fox-305.jpg

mmmmmm :)

Liker jente tynne, uten at det er anoreksitrekk. gjør ikke noe om man ser litt ribben, noen har bred beinbygning, dvs at man kan se ribben uten at de egentlig er såå tynne.

Pupper er jo viktig, men viktigste er at de er naturlige i forhold til kroppen.

Hun er alle kvinners skjønnhetsideal.. :D Eller hva?

Lenke til kommentar
4.jpg

PS: Syns du han var delig er du nok homo ja, er en miss transvestite :) (nei jeg spøker ikke, det er en mann.)

Hun der ikke en en transvestitt da...hun er TRANSSEKSUELL, og dermed like mye dame som en hvilken som helst annen dame =/

Lenke til kommentar
Teknisk sett har man fortsatt en mannskropp selv om man opererer på seg kvinnelige kjønnsorganer, så like mye vil jeg kanskje ikke påstå.
Avkappet penis, påsydd mus og silikon gjør en ikke til fullverdig kvinne nei. :p

Why not?

MÅ man ha livmor og eggstokker for å kunne kalle seg kvinne?

Hva med kvinner som må operere bort nevnte pga sykdom? Ikke lenger kvinner?

Endret av toth
Lenke til kommentar
Det er feil. Det bildet dere snakker om er av Miss Asia 2004, Lu Jingjing. Google it.

Dette er en dame, og har alltid vært det.

Argument(brukeren): Haha, jada det er jo kjempelett å se at Miss Asia 2004 er en mann. Right.

Hvis det der er Miss Asia 2004, blir Jan Thomas miss europe 2009.

Jeg nekter å tro det!

Lenke til kommentar
Det er feil. Det bildet dere snakker om er av Miss Asia 2004, Lu Jingjing. Google it.

Dette er en dame, og har alltid vært det.

Argument(brukeren): Haha, jada det er jo kjempelett å se at Miss Asia 2004 er en mann. Right.

Hvis det der er Miss Asia 2004, blir Jan Thomas miss europe 2009.

Jeg nekter å tro det!

Hahaha. Jeg synes ikke hun så mannlig ut! Det er da vitterlig en dame det der.

Lenke til kommentar
Teknisk sett har man fortsatt en mannskropp selv om man opererer på seg kvinnelige kjønnsorganer, så like mye vil jeg kanskje ikke påstå.
Avkappet penis, påsydd mus og silikon gjør en ikke til fullverdig kvinne nei. :p

Why not?

Det er ikke det jeg tenker på. Menn er født med en mannskropp, og det skal mer enn liten operasjon til før man plutselig har en kvinnekropp. Teknisk sett. For uavhengig av kjønnsorganer er jo resten av kroppen fortsatt en manns. En kvinne uten livmor er jo fortsatt hundre prosent kvinne. Jeg tenker bare på hvor stor andel av kroppen som er mann og kvinne.

Men hva du vil kalle deg er vel opp til alle og enhver. Men i mine øyne kan en mann ikke få en kvinnekropp. Han kan gjøre sin mannskropp så lik en kvinnes som mulig, men det er likefullt en mannkropp. Teknisk sett, bare for å påpeke det igjen.

Lenke til kommentar

Why not?

Det er ikke det jeg tenker på. Menn er født med en mannskropp, og det skal mer enn liten operasjon til før man plutselig har en kvinnekropp. Teknisk sett. For uavhengig av kjønnsorganer er jo resten av kroppen fortsatt en manns. En kvinne uten livmor er jo fortsatt hundre prosent kvinne. Jeg tenker bare på hvor stor andel av kroppen som er mann og kvinne.

Men hva du vil kalle deg er vel opp til alle og enhver. Men i mine øyne kan en mann ikke få en kvinnekropp. Han kan gjøre sin mannskropp så lik en kvinnes som mulig, men det er likefullt en mannkropp. Teknisk sett, bare for å påpeke det igjen.

Den lille operasjonen du snakker er MANGE, og STORE operasjoner. Når en mann fått disse utført og har gått på hormoner en stund, så er han faktisk like mye mann som en biologisk født kvinne.

Lenke til kommentar
Den lille operasjonen du snakker er MANGE, og STORE operasjoner. Når en mann fått disse utført og har gått på hormoner en stund, så er han faktisk like mye mann som en biologisk født kvinne.

Liten er kanskje relativt, ja. Ikke at jeg hadde inntrykket av at en kjønnsoperasjon var en enkel prosess.

Men mitt syn er nå uansett at kroppen du er født med er alltid grunnleggende en mannskropp, uansett hvor mye man får den til å ligne en kvinnes (omvendt for kvinner, selvfølgelig). Jeg har forøvrig ingen fordommer mot folk som skifter kjønn.

Men hormoner kan nok gjøre mye, ingen tvil om det.

Endret av athorb
Lenke til kommentar
4.jpg

PS: Syns du han var delig er du nok homo ja, er en miss transvestite :) (nei jeg spøker ikke, det er en mann.)

det er ikke en mann sant? :p

hehe joda er nok en mann.

http://images.google.no/images?q=miss%20tr...sa=N&tab=wi

ligger en del bilder av de der.

"Damen" du ser er i fra Miss Transvestite Contest

The contest for who sex organ-changed from boy to girl called new-half or lady boy.

Endret av HWBruker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...