Krillekongen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så du hater et menneske for noe nevnte menneske ikke kunne gjøre noe med når hun(han?) ble født? Hadde valgt en shemale før jeg hadde valgt personer som deg. Det er ikke alle som blir født slik. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så du hater et menneske for noe nevnte menneske ikke kunne gjøre noe med når hun(han?) ble født? Hadde valgt en shemale før jeg hadde valgt personer som deg. Ikke hate på den måten du tror. Jeg tenker på en slik situasjon... Lenke til kommentar
Gjest Nhilssen87 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjenn eg bi skuffa og frustrert over det som står her eg...Eg e jente og ser slettes ikke ut som nå Paris Hilton eller Cindy Crawford...Leste ein gang at mannfolk syns det va greit at jenta hadd litt på kroppen,det va meir å va gla i da...Åsså ser eg no korr feil eg tar da...Ser jo det at damen ikke e "fotomodell-materiale" men det betyr no vel førr faen ikke at man kan sett å sei at ho ikke e deilig eller nå sånt!!! OMG!!! Sku likt å sett fruentimmarna te X antall fjåttmannfolk som sett å trøkk på dataen her og sei damen ikke e fin nok førr dem.Om de så sku ha et "tynt" kvinnfolk så e det garantert ein feil nån stan som de gjem som best de kan,enten at dama spis tåneglan sine eller lignende.Vær å snill,drit i å diss damer med former!!!Vi kan kji nå førr korsen vi ser ut og korsen vi vart skapt,elsk oss førr det vi e! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjenn eg bi skuffa og frustrert over det som står her eg...Eg e jente og ser slettes ikke ut som nå Paris Hilton eller Cindy Crawford...Leste ein gang at mannfolk syns det va greit at jenta hadd litt på kroppen,det va meir å va gla i da...Åsså ser eg no korr feil eg tar da...Ser jo det at damen ikke e "fotomodell-materiale" men det betyr no vel førr faen ikke at man kan sett å sei at ho ikke e deilig eller nå sånt!!! OMG!!! Sku likt å sett fruentimmarna te X antall fjåttmannfolk som sett å trøkk på dataen her og sei damen ikke e fin nok førr dem.Om de så sku ha et "tynt" kvinnfolk så e det garantert ein feil nån stan som de gjem som best de kan,enten at dama spis tåneglan sine eller lignende.Vær å snill,drit i å diss damer med former!!!Vi kan kji nå førr korsen vi ser ut og korsen vi vart skapt,elsk oss førr det vi e! Helt enig med deg! Men tror du at du kunne prøvd å skrive på bokmål? I alle fall til neste gang, jeg blir så fryktelig sliten av å lese det du skriver, skjønner du. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er vel ikke forferdelig ofte at man krever av en man elsker eller er gla i at vedkommende skal ha en såkalt perfekt kropp. Dette er jo ikke en "sånn skal dama/typen min se ut"-bildetråd. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er vel ikke forferdelig ofte at man krever av en man elsker eller er gla i at vedkommende skal ha en såkalt perfekt kropp. Dette er jo ikke en "sånn skal dama/typen min se ut"-bildetråd. Hva heter hun du hadde bilder av et par sider tilbake? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Heidi Hansen. edit: kom på etternavnet. Endret 4. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjenn eg bi skuffa og frustrert over det som står her eg...Eg e jente og ser slettes ikke ut som nå Paris Hilton eller Cindy Crawford...Leste ein gang at mannfolk syns det va greit at jenta hadd litt på kroppen,det va meir å va gla i da...Åsså ser eg no korr feil eg tar da...Ser jo det at damen ikke e "fotomodell-materiale" men det betyr no vel førr faen ikke at man kan sett å sei at ho ikke e deilig eller nå sånt!!! OMG!!! Sku likt å sett fruentimmarna te X antall fjåttmannfolk som sett å trøkk på dataen her og sei damen ikke e fin nok førr dem.Om de så sku ha et "tynt" kvinnfolk så e det garantert ein feil nån stan som de gjem som best de kan,enten at dama spis tåneglan sine eller lignende.Vær å snill,drit i å diss damer med former!!!Vi kan kji nå førr korsen vi ser ut og korsen vi vart skapt,elsk oss førr det vi e! Damer skal ha Former! Ferdig med det. Men det betyr jo ikkje at damer uten former er stygge de heller, men eg foretrekker damer med former. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjenn eg bi skuffa og frustrert over det som står her eg...Eg e jente og ser slettes ikke ut som nå Paris Hilton eller Cindy Crawford...Leste ein gang at mannfolk syns det va greit at jenta hadd litt på kroppen,det va meir å va gla i da...Åsså ser eg no korr feil eg tar da...Ser jo det at damen ikke e "fotomodell-materiale" men det betyr no vel førr faen ikke at man kan sett å sei at ho ikke e deilig eller nå sånt!!! OMG!!! Sku likt å sett fruentimmarna te X antall fjåttmannfolk som sett å trøkk på dataen her og sei damen ikke e fin nok førr dem.Om de så sku ha et "tynt" kvinnfolk så e det garantert ein feil nån stan som de gjem som best de kan,enten at dama spis tåneglan sine eller lignende.Vær å snill,drit i å diss damer med former!!!Vi kan kji nå førr korsen vi ser ut og korsen vi vart skapt,elsk oss førr det vi e! Ikke noe å være bekymret for. Om man tar seg nær av så lite som en forumtråd så er du ikke tiltrekkende i mine øyne uansett åssen kropp du har Lenke til kommentar
Professional Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjenn eg bi skuffa og frustrert over det som står her eg...Eg e jente og ser slettes ikke ut som nå Paris Hilton eller Cindy Crawford...Leste ein gang at mannfolk syns det va greit at jenta hadd litt på kroppen,det va meir å va gla i da...Åsså ser eg no korr feil eg tar da...Ser jo det at damen ikke e "fotomodell-materiale" men det betyr no vel førr faen ikke at man kan sett å sei at ho ikke e deilig eller nå sånt!!! OMG!!! Sku likt å sett fruentimmarna te X antall fjåttmannfolk som sett å trøkk på dataen her og sei damen ikke e fin nok førr dem.Om de så sku ha et "tynt" kvinnfolk så e det garantert ein feil nån stan som de gjem som best de kan,enten at dama spis tåneglan sine eller lignende.Vær å snill,drit i å diss damer med former!!!Vi kan kji nå førr korsen vi ser ut og korsen vi vart skapt,elsk oss førr det vi e! Emo much? Lenke til kommentar
Argument Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ^ Finnes det noen som synes det der er en fin kropp??? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Selvfølgelig. Det er trynet hennes som er helt horribelt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Kjenn eg bi skuffa og frustrert over det som står her eg...Eg e jente og ser slettes ikke ut som nå Paris Hilton eller Cindy Crawford...Leste ein gang at mannfolk syns det va greit at jenta hadd litt på kroppen,det va meir å va gla i da...Åsså ser eg no korr feil eg tar da...Ser jo det at damen ikke e "fotomodell-materiale" men det betyr no vel førr faen ikke at man kan sett å sei at ho ikke e deilig eller nå sånt!!! OMG!!! Sku likt å sett fruentimmarna te X antall fjåttmannfolk som sett å trøkk på dataen her og sei damen ikke e fin nok førr dem.Om de så sku ha et "tynt" kvinnfolk så e det garantert ein feil nån stan som de gjem som best de kan,enten at dama spis tåneglan sine eller lignende.Vær å snill,drit i å diss damer med former!!!Vi kan kji nå førr korsen vi ser ut og korsen vi vart skapt,elsk oss førr det vi e! Nå er ikke dette tråden der den perfekte kropp skal definerest, her skal det definerest hva DITT syn på den perfekte kropp er. Mitt syn er at modeller er stygge.. Damene må ha noe på kroppen. En perfekt kropp er vell ikke mulig, men å komme så nerme perfeksjon er noe annet. Jessica Alba er noe bra, men det varierer på vekta. Hun kan godt ha lagt på seg noen kilo etter dei siste bildan i Se og Hør Menn har mange forskjellige meninger på hvordane en kropp skal være. samme gjelder kvinnene. Dei har og forskjellige syn på den saken Endret 5. oktober 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) @ Argument & Erasus : Nååja.. kroppen har ikke hatt godt av misbruket hennes.. Jeg synes ho blir for spinkel og "hengslete". jeg liker former. Men ikke for mye Etter litt rask googling finner jeg ikke noe jeg synes er heeelt perfekt, men ho her er ikke så langt ifra (if you know what i mean ) Cassandra Calogera Edit: nei. forresten.. Ho er perfekt! Endret 5. oktober 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Siste bilde der var litt for fyldig for min smak iallefall. Puppene ser heller ut. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 PS: Syns du han var delig er du nok homo ja, er en miss transvestite (nei jeg spøker ikke, det er en mann.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Og alle som ikkje ser at det der er ein mann er liksom homo? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er man homo nå fordi man syns en gutt har en fin kropp? Jaok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå