iamzim Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Se filmene til Lanny Barbie (hu dama jeg posta av)...Fy F*** sier jeg bare. Ingen kan måle seg overhodet Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Joda, flere som kan måle seg med henne, men hun har noen fine analscenes. I tillegg ser hun jævla shabby ut til tider. Finner ikke et eneste bilde av Björk hvor hun smiler, gjør hun det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Argument Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I win! Hvem har ikke vært forelsket i Evangeline Lilly? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hm, jeg. Jeg. Må nok henge meg på den Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Må nok henge meg på den, men hun var da utrolig hot! Lenke til kommentar
Argument Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har dere ikke sett på Lost? Eller liker dere bare babes av typen "my boobs are OK"? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har dere ikke sett på Lost? Eller liker dere bare babes av typen "my boobs are OK"? Hva ellers er det å se på? Neida, men Eva Longoria har vært min favoritt lenge, kanskje ikke kropsmessig, men.. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ansiktsmessig? http://www.media.allerinternett.no/php/obj...p;ee=1221209050 Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Med sminke da, djeez.. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Joa, hu er pen med sminke og proff belysning. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Aldri hatt sansen for latinos eg. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Aldri hatt sansen for latinos eg. Wtf? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da bør du lære deg først som sist, at LatinO er latinske menn, mens latinA er latinske jenter. Så det du sier er at du liker gutter fra spania mao. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Husker et jentevolleyball-lag som kalte seg "Amigos". Endret 4. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Husker et jentevolleyball-lag som kalte seg "Amigos". Shemales Lenke til kommentar
Argument Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Husker et jentevolleyball-lag som kalte seg "Amigos". Shemales lol! Har ikke ord for hvor mye jeg hater shemales. Greit nok at man kan ta feil med alderen til ei jente, det er fort gjort, men hvis man tar feil av kjønnet....... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så du hater et menneske for noe nevnte menneske ikke kunne gjøre noe med når hun(han?) ble født? Hadde valgt en shemale før jeg hadde valgt personer som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå