Zeph Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nice guitar indeed, stort sett den me ser mest av. Støtter deg på det Hanna. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Samme jenta (: Nei, det er ikke noe nakenbilde, men faen da. Jenta er heit som fy. Endret 19. september 2008 av basskuk Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 O.o Lakkfetisj, basskuk? Hadde ikke hatt noe imot å være lost på en øy med denne piraten. Arrw ^^ (For ordens skyld; er væremåten og ikke utseendet jeg digger med Jack Sparrow. Og forøvrig er det jack Sparrow og ikke Johnny Depp det er snakk om.) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis du liker væremåten til Jack Sparrow, så er det masse fulle folk ute i helga, bare et tips. Og ang. dama til Dorian; blant de bedre bildene hittil i tråden, uten tvil. Rompa er perfekt. Puppene også, egentlig. De er jo ikke så veldig store, men jeg foretrekker nå form over størrelse uansett. Og rompe over pupper. Anyway, kudos. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 "Hvis du liker væremåten til Jack Sparrow, så er det masse fulle folk ute i helga, bare et tips." Haha, gullkorn. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hadde ikke hatt noe imot å være lost på en øy med denne piraten. Arrw ^^(For ordens skyld; er væremåten og ikke utseendet jeg digger med Jack Sparrow. Og forøvrig er det jack Sparrow og ikke Johnny Depp det er snakk om.) Topic er "perfekt kropp". Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 O.o Lakkfetisj, basskuk? Har nok ikke det, nei. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hun nederst til venstre var sinsykt nice, bare litt bleke pupper. Alt annet enn puppene i det hele tatt så bra ut. Skulle beholdt sine egne. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Oh lord. Sier ikke imot deg der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg må nesten tippe at du er en dude. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg må nesten tippe at du er en dude. HAHAHA! Garantert. Endret 2. oktober 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Enig? Nei Uff, det var altfor mye.. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det noe galt med meg siden jeg synes Björk er den vakreste kvinnen på jord? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Absolutt ikke. Hadde alle på 40+ sett sånn ut såeh.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det er noe galt med deg. Lenke til kommentar
iamzim Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Lanny Barby. Klarer seriøst ikke å runke til andre jenter enn henne... :s Er det noe galt med meg Endret 2. oktober 2008 av iamzim Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kan forstå at man tenner på småskumle, mørkhårete damer. Kroneksemplet er Gretchen fra Prison Break: Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Iamzim: Ho var ultra digg så det er ikkje noko galt med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå