Luciana Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg finner det småinteressant at folk reagerte på tatoveringene, men ingen kommenterte det at Amina bruker protese og mangler en fot. Haha! Jeg bare ventet på den der. Ja, litt spesielt at ingen reagerte på protesen. Jeg kikket på den nettsiden med suicide girls. Utrolig mange pene damer der! Men man må ha medlemskap for å kunne se store bilder. Sukk... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er verdt pengene. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Too bad at jeg ikke veit hvem venninna hennes også er.. Vennina hennes er Lucy Pinder Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 @baghera: D'oh! Tenkte på ho andre Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 jaja, siden det var mest bilder av hu andre så trodde jeg at du mente Lucy. Så heller ikke posten din før der med bilder av henne. Men det spiller vel ingen rolle Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ana Beatriz Barros Brasil på sitt beste. Kunne hatt litt bedre trent mage, men ellers er det ikke langt fra perfect Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke ille hu der nei, PepsiCo Ingen over, ingen ved siden: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er verdt pengene. Jeg har lifetime gratis medlemskap, æddabædda. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ho her har vore bakgrunnsbiletet på mobilen min sidan eg såg DOA-filmen. Såg ho akkurat på VH1, er visstnok artist og. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vent litt, det er jo samme dama i Prison Break? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det stemmer ja. Dårleg film, men denne scenen gjer det verdt å sjå den. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Den er allerede fjernet Zeph. Edit: nvm, å gå inn på linken og se filmen rett fra siden fungerer. Endret 8. september 2008 av Erasus Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg finner det småinteressant at folk reagerte på tatoveringene, men ingen kommenterte det at Amina bruker protese og mangler en fot. Jeg kommenterer det gjerne. Jeg tenner ikke på det. Og ikke tatoveringer heller forøvrig (de kan egentlig regnes som tagging). Helst null dilldall av noen sort. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Nærmer seg nekrofili det der... Inntørka kadavere. Noe i denne duren derimot er nice. Endret 12. september 2008 av Lubben Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Enig med Eplefe jeg. Tatoveringer er dritsexy!!! Det blei posta et bilde langt tidligere i denne tråden med ei med masse tatoveringer som satt på en dass. Ho er mye mer sexy en flesteparten som blir posta her inne. Det er litt mer originalt. De der fettsugde silikondamene har vi så mange av at det blir rett og slett kjedelig etter hvert. De er så klart flotte og hadde absolutt ikke hatt noe i mot å hoppe til sengs med noen av dem, men de er likevel ikke så sexy som mange av de med tatoveringer Trenger ikke ha kroppen dekka, men en del tatoveringer må det være. Forøvrig synes jeg at det var litt mindre tiltrekkende med hun med protesen ja.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ta det med ro, på tross av protesen og de manglende fingerdelene har hun aldri hatt noe problem med å finne seg elskere, så det går fint. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Emmanuelle Chriqui, utrolig søt og pen. Endret 14. september 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg fant noen pene piger. Ikke perfekte, men fine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå